Gjest Oslojenta Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Å ha sex når man er bedugget eller full er vel ikke akkurat den beste settingen man har i livet.Men jeg har et problem..... Det er at hvis jeg har drukkket alkohol, og det trenger ikke være mere enn noen glass vin, så tørker jeg helt ut. Om jeg er aldri så kåt forblir skjeden ganske så tørr. Noe som aldri er noe problem når jeg ikke drikker. Er det flere som kjenner til dette "problemet" ? 0 Siter
glennb Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Er mann, og har samme problem med potensen :-) Kanskje noe med blodtilførsel å gjøre ? 0 Siter
svinssvans Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Tips: Knull edru. Tips2: Rus deg på noe annet enn alkohol...??? 0 Siter
conni1365380431 Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Du får ta med deg litt glidekrem i veska:-) Er man kåt så er man å da er det bare å nyte det. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Nei, jeg kjenner ikke til problemet. Er ikke mindre kåt om jeg er full. Heller mer. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 pokker , så det er det som er problemet, har mang en gang følt det som om jeg knullet en rull med sandpapir, dettte på tross av at damene har stønnet og oiet seg maks... godt å vite at det ikke var prestasjonen som var dårlig da, hehe... 0 Siter
melankolsk Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Nei, jeg kjenner ikke til problemet. Er ikke mindre kåt om jeg er full. Heller mer. Hehe. Ja, du var ute på fylla her en gang fikk jeg beskjed om. mvh 0 Siter
tigertrollet Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Hehe. Ja, du var ute på fylla her en gang fikk jeg beskjed om. mvh Jajaja......Jeg er edru nå 0 Siter
Gjest alkohol gjør kåt, men ikke våt... Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Ja, jeg har akkurat det samme problemet! Er ikke noe mindre kåt enn vanlig, ofte enda mer, men kroppen vil ikke alltid altså... En gang jeg hadde drukket endel, var jeg så ivrig at jeg hoppet på kjæresten, før han bemerket at jeg var veldig tørr (er aldri problem i edru tilstand) og vi måtte stanse litt for "å få bort den tørre tilstanden"... 0 Siter
melankolsk Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jajaja......Jeg er edru nå Akkurat kommet deg etter helga mao? mvh 0 Siter
Nemesis Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Jepp. Har det akkurat på samme måten. Blir kåt, men ikke på langt nær like våt som når jeg er edru. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.