Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 22. Det hender jeg er på dancefloor og det kommer ei jente som begynner å danse med meg. Ofte så legger de opp til ganske intim dans, klyper meg i rumpa osv. Uten å skryte så er jeg flink til å danse, men jeg er utrolig dårlig til å utnytte slike situasjoner!!! For det som skjer hver gang er at jeg danser intimt med henne i to minutter, også forsvinner hun. Og det hender at jeg ser henne kline med en annen fyr senere på kvelden, en som tydeligvis visste hva han skulle gjøre der jeg ikke hadde snøring.

Fortell meg nå, hva skal jeg gjøre neste gang det skjer? Skal jeg ta initiativ til å kline ganske fort? Og hvordan kan jeg bli mer selvsikker på meg selv for å føle meg trygg på hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85928-sjekking-p%C3%A5-dancefloor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Enig med sofline, spør om hun vil ha en drink, så kommer dere i snakk, så blir det nok noe klining på deg etter det.

Jeg ville ikke likt det hvis du prøvde å kline med meg etter veldig liten stund, det blir for påtrengende og completely turn-off, syns jeg.

Men hvis du spanderte en drink på meg først og vi snakket litt hadde det vært noe annet

:-)

Men jeg synes foresten det virket rart at hun stakk så fort, jeg ville ihvertfall danset en god stund, liker å danse. Virket rar hun der...jaja

Jeg er ikke enig med de som foreslår at du skal kjøpe en drink til henne. Det er tull. Klin til med en gang. Dans tettere og tettere, kyss henne litt på halsen, kinnet, og etterhvert når du beveger kinnet som er mot hennes venstrekinn over mot hennes høyrekinn, så lar du munnen din tilfeldigvis være faretruende nær hennes.

Her vil du se i øynene hennes om hun vil noe mer.

Det å spandere drinker er for amatører.

hva i svarte helvette er dancefloor?

samme faen kan det være... det er bare en ting som gjelder, du må bare kjøre på med en gang, har de først lansert ideen om lambada til deg, så er det bare å ta henne i nakken og føre henne med deg hjem, lov å bruke klubbe i tvilstilfeller... eller ring en kompis, fungerer også flott...

Gjest ikke undertegnet

Slapp av, det er ikke du som ikke vet hva du skal gjøre. Det er bare damene som sjekker størrelsen på utstyret ditt. Er den for liten, ja da går vi videre til nestemann. Hvorfor ellers trodde du de legger det opp såååå tett og intimit??

Gjest gouryella

haha, jeg opplevde det samme på lørdagen som var. Dama røska tak i meg å skulle ha meg til å danse med henne. Men etter en _veldig_ kort stund dytta hun meg unna:(

Noe må ha blitt gjort galt.

Er sikker på at hvis man er flink til slik dansing, så er det ikkeno problem å få seg noe.

Annonse

• 2 uker senere...

Når det skjer at en jente vil danse med meg blir jeg som regel så "henrykt" at jeg begynner å glise så fælt under dansen. Kan det virke negativ inn?

Ja... Du må virke litt mystisk - ikke som en jomfru som har fått napp for føste gang. Pass godt på sikkelet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...