adek Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Etter et vellykket egguttak på torsdag hvor de fikk ut 13 egg og 9 av de klarte seg godt videre, er nå 2 tilbake på plass. Så nå starter rugetiden, det blir nok noen laaaaange juledager dette. God jul til dere alle sammmen, klemmer 0 Siter
Tinarina Skrevet 15. desember 2002 Skrevet 15. desember 2002 Så flott å høre, Adek! Lykke til i rugetiden, ønsker deg blå etter jul. (-: Ta vare på deg selv nå, da. (-: Klemmer fra 0 Siter
luske Skrevet 16. desember 2002 Skrevet 16. desember 2002 Godt vi er kommet så langt ikke sant. Lykke til med rugingen da - dagene går fryktelig sent altså. Satte selv inn på fredag skal teste lille julaften - når skal du teste? Rugeklem fra 0 Siter
adek Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Skrevet 16. desember 2002 Godt vi er kommet så langt ikke sant. Lykke til med rugingen da - dagene går fryktelig sent altså. Satte selv inn på fredag skal teste lille julaften - når skal du teste? Rugeklem fra Hei Luske. De sa på sykehuset at jeg ikke burde teste før jeg er ferdig cylogest kuren. Skal ta den i 15 dager, det vil si testdag lørdag 28/12! Det virker som evighet til, spørs om jeg klarer å vente så lenge. Fortsatt lykke til, det MÅ jo bli 2 blå på oss, eller hva..... klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.