Gå til innhold

Er det dårlig potens eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva skjer med potensen

Mannen min er godt voksen og vi har det flott sammen. Når vi har sex sammen hender det titt og ofte at ereksjonen svikter under samleiet og penis blir slapp. Han prøver fortvilt å få den opp igjen, og hvis han onanerer blir den stiv og han får orgasme selv. I perioder er penisen hans veldig hard og vi kan holde på lenge. Når potensen svikter ,mister liksom jeg også tenningen, men føler meg litt snytt da. Har han ereksjonsproblemer eller er det nokså vanlig at sex livet er slikt? Det er ikke noe spesielt som jeg vet kan være årsak, vi lever et normalt godt liv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86034-er-det-d%C3%A5rlig-potens-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er helt vanlig i faste forhold som har vart en tid. På samme måte som menn blir tent meget raskt, kan potensen gå raskt tilbake, f.eks. hvis kvinnen begynner å snakke om noe mindre pirrende.Kvinner har som regel lettere for å bli avsporet når man elsker. Skjer det, blir de fleste menn raskt obs. på dette, og reagerer deretter.

Husk for øvrig på at et gjennomsnitts samleie varer i fire-fem minutter. Kanskje han rett og slett ikke synes det er så spennende når han har vært inni deg et par minutter og gjentatt de samme "øvelser" en del ganger? Eller kanskje du er så fuktig at han ikke kjeller noe. Prøv med litt variasjon, - ligg oppå ham, strø om deg med kyss osv.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...