Gå til innhold

samboer vil ikke ha sex mer

Anbefalte innlegg

Vi er et samboerpar som har vært sammen i 5 år og bodd sammen i 2 år. Problemet er at samboeren min sjeldent vil ha sex mer, og når det skjer så er det bare i helgene. Forrige uke så hadde vi kun sex en gang. Er dette normalt når han er 22 og jeg 21? Han er veldig kosete ellers men har bare sjeldent lyst å ha sex. Det har ikke alltid vært slik. Han pleier å skylde på at han er trøtt og at han skal tidlig opp dagen etterpå og at vi alltid legger oss seint, men når jeg har prøvd å legge meg tidligere så skjer det ingenting da heller. Noen ganger har han til og med kost seg selv tidligere på dagen. Noen tips og råd på hvordan jeg skal få sexlivet mitt opp og gå igjen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86127-samboer-vil-ikke-ha-sex-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han sier han er sliten, så er han antageligvis akuratt det. Sikkert ingen unskylding.

Det at du kaller det en unskyldning får meg til og lure på om du kommer med komentarer når dere førsten har hatt sex også... at han er alt for kjapp og koser for lite kanskje? Kanskje han synes det er greiere, kjappere og mindre strevsomt og gjøre det selv?

Om han vil gå med på det, så kan han jo la være og kose med seg selv på en stund. Og hvis han får lyst, at han får komme til deg, uten at du kommer med klager eller unskyldninger?

Ikke sikkert at en skjelden gang som man legger seg tidlig kan gjøre ham mindre sliten. Slikt kan ta tid og at man trenger lengere hvile for og orke.

Lykke til

Gjest ElseMarie

Er samboere på 3 året. Og har det mer eller mindre på samme måte. Han er ofte trøtt og sliten og tar sjelden initativet til sex. Ronker lite gjør han også, kanskje 1-2 ganger i uken. Av og til ikke i det hele tatt. Nå som det er så kaldt ute så har enda mindre sex. Vanligvis 2 ganger i uken. Nå kanskje 1 gang i uken.

Enkelte menn er sånn. Man skulle jo ikke tro det, ettersom man hele tiden får det inntrykket at alle menn er noen sexgale maskiner.

Men det finnes faktisk mannfolk som har liten sexdrift og som ofte blir påvirket av jobb og stress.

du er ikke alene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...