Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bra for en relativt ung mann og aldri ha sex ? Har det noe å si for psyken, eller er sex noe man godt kan være foruten. Jeg er 49 år har ikke hatt sex på 10 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra og bra, herr Blom. Hva mener du med det?

Munker har jo alltid overlevd det å ikke ha sex....Det finnes drøssevis av mennesker verden rundt som ikke har sex av diverse grunner, uten at de blir syke eller tulleruske av den grunn.

En viss lengsel og noe...æh...rastløshet kan man vel dog til tider påregne:-) Kan avhjelpes med en kald avrivning, eller å kjære "håndtralle" nå og da.

Skrevet

Om det har noe å si for psyken bør vel isåfall du være rette mann til å fortelle;)

Ser imidlertid ingen fordeler med ikke å ha sex -heller bare av ulemper....

:-)

Skrevet

Munker har jo alltid overlevd det å ikke ha sex....Det finnes drøssevis av mennesker verden rundt som ikke har sex av diverse grunner, uten at de blir syke eller tulleruske av den grunn.

En viss lengsel og noe...æh...rastløshet kan man vel dog til tider påregne:-) Kan avhjelpes med en kald avrivning, eller å kjære "håndtralle" nå og da.

Nei, runk hjelper ikke når man vil oppleve en kvinne, intimiteten og felleskapet. For meg er det viktigere at hun har det godt en at jeg har det godt, føler at jeg opplever mest gjennom henne.

Skrevet

Om det har noe å si for psyken bør vel isåfall du være rette mann til å fortelle;)

Ser imidlertid ingen fordeler med ikke å ha sex -heller bare av ulemper....

:-)

Det må jo være glimrende å avstå fra sex, da slipper man å sløse bort dyre dråper på teite jenter. Det må være en utfordring å gå igjennom livet uten å ha sedavgang. Det skulle flere prøve.

Skrevet

Det må jo være glimrende å avstå fra sex, da slipper man å sløse bort dyre dråper på teite jenter. Det må være en utfordring å gå igjennom livet uten å ha sedavgang. Det skulle flere prøve.

De "dyre dråpene" du refererer til... er det drinker eller sperm? Begge er vel dyre for den som betaler..*s*

Lykke til med prosjektet ditt. Jeg kommer ikke til å følge ditt eksempel da jeg ønsker meg selv et liv med masse god, rå og deilig sex.

Hvis du holder deg til sølibatet så skal jeg ta meg av knullinga;)

Gjest Webmaster, Utv.
Skrevet

Det har dessverre ikke vært mulig for oss å besvare dette spørsmålet innen rimelig tid. Kredittkortet ditt blir selvfølgelig ikke belastet. Gode juleønsker fra Doktor Online.

Gjest Webmaster, Teknisk støtte
Skrevet

Det har dessverre ikke vært mulig for oss å besvare dette spørsmålet innen rimelig tid. Kredittkortet ditt blir selvfølgelig ikke belastet. Gode juleønsker fra Doktor Online.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Nei det hjelper nok ikke, er for deprimert til det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...