Gå til innhold

Jeg vil bare si det til noen!

Anbefalte innlegg

Ja det er sikkert ingen stooor nyhet her inne, men jeg vil liksom bare dele dagen med noen....

Jeg har pcos, og etter to år med utredning og x antall hormonstimuleringer er vi kommet så langt som at vi skal starte med ivf...

Var på forsamtale på Røde Kors idag, og skal starte spray på nyttårsaften og sprøyter 16/1 dersom alt går bra.

Jeg har jo visst om at ivf var foran oss, men nå når jeg sitter her med resepter og huskeliste så er det plutselig så virkelig....og skummelt...og spennende.....

Vi skal snakke med foreldrene våre når vi er hjemme i julen, men sånn akkurat idag så hadde jeg bare lyst til å fortelle det til noen!

Forventningsfull hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86173-jeg-vil-bare-si-det-til-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempespennende, cizz.

Jeg skjønner godt at du trenger noen å fortelle til; dette er et stort skritt i riktig retning!

Jeg var nøyaktig der du er nå for 3 år og 4 måneder siden. Og for 2 1/2 år siden var jeg nøyaktig der du også skal ende opp; på sykehuset med et nyfødt barn i armene mine.

Jeg ønsker deg all mulig lykke til med forsøket, cizz!

Stor juleklem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...