Gå til innhold

Homofili - Synd i guds øyne

Anbefalte innlegg

Uff, da! Da er jeg en veldig stor synder!!!!!!!!!!!

JEG ER LESBISK OG HAR TENKT Å FORSETTE MED DET!!!!!!!!!!!!!

Er ikke mitt problem at du Von Richtofen har problemer med homofile!!

Men det er mitt problem at slike ting blir skrevet her på nettet! Prøve slik å få folk til å tenke det samme, eller få homofile til å omvende seg, kun for det du og andre skriver!!!

Fy! Ta disse ord og skam deg!!!

Heh, sitter du og søker på "homofili" her eller, og svarer på tråder som ble postet for fire år siden? Kjedelig søndag, kanskje?

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• m77

5

• Bård

3

• Ulv I Faarikaal

3

• u100055372

2

Uff, da! Da er jeg en veldig stor synder!!!!!!!!!!!

JEG ER LESBISK OG HAR TENKT Å FORSETTE MED DET!!!!!!!!!!!!!

Er ikke mitt problem at du Von Richtofen har problemer med homofile!!

Men det er mitt problem at slike ting blir skrevet her på nettet! Prøve slik å få folk til å tenke det samme, eller få homofile til å omvende seg, kun for det du og andre skriver!!!

Fy! Ta disse ord og skam deg!!!

nå skal du vite at dette er nesten 4 år siden det ble lagt ut.. Og hvis du leser resten av linkene finner du ut at det er lagt ut for å se reaksjonen hos folk. Min beste venn er homofil, og det var hans forslag å gjøre dette.. Det ble brukt til en undersøkelse mitt 1 år på videregående.. Men jeg skal ikke svare så veldig detaljert siden det er så mange år siden dette var en sak. Må bare beklage at du føler deg krenket og jeg synes det er supert at du står for hva du mener.

• 2 måneder senere...

nå skal du vite at dette er nesten 4 år siden det ble lagt ut.. Og hvis du leser resten av linkene finner du ut at det er lagt ut for å se reaksjonen hos folk. Min beste venn er homofil, og det var hans forslag å gjøre dette.. Det ble brukt til en undersøkelse mitt 1 år på videregående.. Men jeg skal ikke svare så veldig detaljert siden det er så mange år siden dette var en sak. Må bare beklage at du føler deg krenket og jeg synes det er supert at du står for hva du mener.

Hvis du er så opphengt i når dette ble skrevet.... Hvorfor gidder du da å skrive det?

Uansett 2002 eller 2007, folk har rare meningere for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...