Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Raija!

Jeg har heller ikke fått mens enda! Tok en test i går for å være sikker, men.... Jeg vet ikke hva som er vanlig jeg.

Hvordan går det med saken om besøksgutten deres?

Heisann.....Det va godt å høre at det ikke var bare mæ som va sein....Ville ikke ta test heller......

Det gikk som det gikk med besøkshjemsgutten...Vi mister han for godt og det er ikke noe vi kan gjøre med den saken..Det er tøft å godkjenne det og akseptere det....Men vi fikk ikke noe gunn for hvorfor de ikke hadde vurdert oss,og de vil ikke gjøre det heller etter at saken har blitt videre sent til fylkestinget...

Så vi håper bare at vi får ha kontakt med han som en tante og onkel i fremtiden..Det va kanskje mulighet for det....

Takk for at du spurte væren!

Si i fra om du får mens da!

Klæmma fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...