Gå til innhold

Anbefalte innlegg

heihei..Jeg vil bare legge fram noe som jeg synes er litt merkelig.

Jeg fikk mensen(?) ca. en uke tidligere enn vanlig, men det kom ganske lite, og varte ganske kort.Begynnte og sluttet med veldig mørk utflod.(MERKELIG!!) Jeg hadde influensa da dette forekom, om det har noe å si.. og hadde akkurat behandlet en sopp infeksjon.

Uansett, NÅ først da jeg VENTER å få mensen denne uke, kommer den aldri? Jeg går ikke på p- piller, og hadde ubeskyttet samleie etter min forrige menstruasjon (med min faste partner). MEn vi avbrøt det veldig tidlig. Han var ikke på vei til å komme en gang.:) Men allikevel er jeg nå engstelig(!!) for om jeg KAN vere gravid ?? (har ellers ingen "typiske" tegn på graviditet enda..) Eller HAR jeg akkurat hatt mensen? Bør jeg ta en graviditetstest? Jeg frykter graviditet nesten verre enn døden pga. familie og spesielle forhold....er veldig fint om noen vil svare noe somhelst på dette.. tips eller råd, eller noen som har opplevd det samme?? Har lett etter liknende tema, men tenkte det var bedre å skrive et lite innlegg selv:) God jul! jente 18.

- rummy

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86278-engstelig-for-om-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det KAN være at du er gravid. En del som blir gravide opplever en liten blødning CA en uke før forventa mens (såkalt "festeblødning").

Og et avbrutt samleie er ingen garanti for at du ikke blir gravid. Noen dråper sæd kommer gjerne før utløsningen, og det skal i teorien ikke mer enn ei eneste celle til.

MEN: Blødningen kan ha helt andre årsaker, og at du er forsinka kan komme av at du bekymrer deg.

Men i stedet for å gå rundt å undres, kjøp en graviditets test så snart som mulig, og håp på det svaret du ønsker.

lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86278-engstelig-for-om-ja/#findComment-469922
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...