Gå til innhold

Hjelp, kluss med p-piller (Synfase). Trenger råd!

Anbefalte innlegg

Gjest rotehode

Jeg har ikke fått fatt i de hvite pillene på brettet når jeg skulle, og har nå gått på kun blå piller i 14 dager. Er jeg fremdeles trygg eller bør jeg bruke prevensjon? Og kan noen en gang for alle si hvordan man utsetter mensen med synfase? Har hørt 1) Ta ekstra hvite piller, deretter fortsette på de blå som normalt 2) Ta hvite piller, deretter pause uten blå før mensen 3) Bare begynne direkte på nutt brett.

Noen som vet om en plass der en kan få fyldig informasjon om synfase? Har vært på kvinnelegen og lommelegen, men ingenting nyttig der.

(Forøvrig fikk jeg ikke fatt i nye piller pga at respten min var send per telefax. Så jeg fikk ikke reit, selv om apoteket som gav meg 1. gangen sa jeg skulle. Og pga skifte av fastlege fikk jeg ikke nye med en gang :( )

Fortsetter under...

Hei:)

Det finnes lite info om Synfase på nettet, ja.. Jeg fant til slutt noe, husker ikke helt hvor..

For å utsette mensen må du bare ta de hvite pillene på brettet og hoppe til de hvite på neste brett. Du må bare ta de hvite helt til du ikke vil utsette lenger. (det er ikke lurt å utsette for lenge, men det vet du vel..)

Det funka i hvert fall for meg..:)

Vet ikke om du er trygg etter å bare ha gått på de blå pillene.

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...