Gå til innhold

Sex= Sopp?? Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

For en drøy mnd siden gikk jeg igjennom en grundig sopp kur, og jeg ble kurert. Så hadde jeg sex denne helgen. 5 ganger på et døgn. Nå klør det igjen og jeg har problemer med urinveiene. Jeg er 99%sikker på at han ikke hadde noe smitte med seg. Hva kan dette komme av? Jeg er våt nok og sånt, men nå kjennes det ut som om jeg har fått en sopp-og urinveisinfeksjon. Kan det være pga fingringen hans har irritert uriveiene? Hva er galt?

Takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86298-sex-sopp-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sopp "smitter" ikke nødvendigvis, det er en ting som kan oppstå av seg selv ved ubalanse i skjeden. Man har ofte bakteriene på lur fra før, og sex "rører opp i dem" slik at det slår ut igjen. Friksjoner ved sex kan gi såre slimhinner, som igjen gir inngangsport for soppinfeksjoner til å slå seg ned.

Det er ikke uvanlig at sex, særlig heftig sådan, kan medføre gjentatte soppinfeksjoner og blærekatarrer. En av ulempene man dessverre må ta med seg i blant om man vil ..øh...more seg litt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...