Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg gik til en akupunktur for å få litt hjelp med modningen og sette fødselen i gang. Trengte kun en behandling og fødselen startet to dager senere. Hun satt nåler i armer og bein og i ører. Kan jo være at jeg var ganske moden før jeg gik til henne da.

• 4 uker senere...

Jeg fikk sånn akupunktur tre dager før termin (gjennom jordmoren min på ABC - de skulle ha kurs og trengte "frivillige høygravide"). Det viste seg en uke før jeg skulle få det at ejg hadde tre cm. åpning, derfor modnet de meg ikke, men ga meg avslappende akupunktur i stedet fordi de mente det var grunnen til at fødselen ikke startet. Den startet allikevel ikke før tre dager etterpå (de sa jeg helt sikkert fødte innen et døgn), men deilig var det. Sov nesten i et døgn, og hadde ikke noe vondt i bekkenet - så jeg ble mer uthvilt til å føde etterpå uansett om det tok mer enn et døgn. De derre ungene kommer når de vil uansett, er i alle fall min erfaring;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...