Gå til innhold

Mitt forje innlegg var bare for å provosere.

Anbefalte innlegg

Gjest Von Richthofen

Denne artikkelen fikk jeg 6,3 i karakter på av mulige 6 av norsklæreren og sensorer. Bare for å få understreket dette, så er jeg IKKE homofob. Jeg har ingenting imot homofile, så lenge de ikke plager meg. Jeg er ikke kristen en gang. Denne artikkelen laget jeg for å provosere folk. læreren min sa at det er mennesker som meg som hates av de fleste. Jeg fikk mange responser fra dere. Jeg la dette ut for å provosere å se reaksjonen deres. Jeg la merke til at ingen av dere har noe imot homofile, og har mye imot meg etter denne artikkelen. Jeg håper dere ikke hater meg nå, jeg gjorde det som sagt for å provosere å for å se responsen fra andre enn læreren. En ting til er til den som sa at de homofobe ofte er homofile selv. Det jeg skrev var ikke homofobisk. Homofobi er at man har en fobi mot homofile, man frykter de. Denne artikkelen viste ingen frykt mot homofile. Dette syntes jeg du burde studere,og det å kanskje få litt mer kjennskap til argumentene dine hadde heller ikke vært så dumt. Vær sikker på hva du sier, hvis ikke kommer du ikke langt i verden!!!!!!!

Fortsetter under...

Gjest Von Richthofen

Tuller du med oss ang. denne karakteren din eller????

Jeg aner moser i uglen

Dette er et faktum at jeg fikk denne karakteren. De kunne ikke karakterere meg etter hva jeg hadde skrevet, men hvordan jeg hadde skrevet.

Det er mulig det er lenge siden jeg gikk videregående, men hva er 6.3? Går ikke lenger karaktersystemet fra 0-6?

Innlegget du postet ser overhodet ikke ut til å være skrevet av den samme som skrev innlegget over. Så jeg får si som de andre; her er det ugler i mosen.

Annonse

Gjest Von Richthofen

Hvordan kunne du få karakter 6.3?

Karakter 6 er for at stilen er utroli bra skrevet og har nesten ingen feil. min stil hadde ingen feil og var fenomenalt god sa de. 6,3 er bare for de som skriver helt superb. Jeg var heldig!!!!

Helene Harepus

Karakter 6 er for at stilen er utroli bra skrevet og har nesten ingen feil. min stil hadde ingen feil og var fenomenalt god sa de. 6,3 er bare for de som skriver helt superb. Jeg var heldig!!!!

Vel..

Skriver du så innmari bra som du sier er det merkelig at du ikke har fått med deg at

FORRIGE _ikke_ skrives FORJE....

Grattis! Jeg skrev nesten bare 6er-stiler i løpet av videregående jeg også, men så dret jeg meg ut på eksamenen og fikk 5 på begge.

Gjest Persille

Heldig eller flaks, eller bare analfabet til norsklærer... Har ikke lest artikkelen din, men bærer den preg av å ha samme språket som du bruker her, så er det noe fundamentalt galt med norsklæreren...

Du vet jo ikke en gang forskjellen på og/å... Elementær lærdom...

Gjest Persille

Dette er et faktum at jeg fikk denne karakteren. De kunne ikke karakterere meg etter hva jeg hadde skrevet, men hvordan jeg hadde skrevet.

"Kunne ikke karaktere".. Hva er det for slags setning?

Dessuten teller ALLTID innhold mer enn ortografi. Har du null innhold, men strøken ortografi, gir ikke det en sekser...

Tror nok du prøver å ta æren for noe som ikke er ditt =)

DAH! Som om ikke det var klart fra første linja!!

Å få 6,3 av 6 MULIGE er jo umulig, så hele greia var jo gjennsomsiktig som fy. Jeg gadd ikke lese resten, siden jeg skjønte at det bare var for å terge allerede etter første setning.

Annonse

Gjest Von Richthofen

Hvis æ skal si d sånn som æ mein på mi ega dialækt bare før å jør d jævliere før dokker å førstå, så må æ bare si at dokker kan fan ikke tenk mye me di stakkers små høuan dokkers. Dette jel ikke alle, men de fleste. Æ e absolutt i mot alt av rasistiske handlinga mot alle og alt. Men når æ sir t dokker at innlægge va før å provoser så hør dokker fan ikke mye etter. Dokker kalla mæ homofob når dokker fan ikke vet ka en homofob e en gang. Dokker sir også at d å få 6.3 av mulige 6 e umuli...... Koffør i hælvette e d visse kirurgutdannelsa dær man må ha 6.2 i gjennomsnitt ut fra videregående og universitet?????????? Ta å tenk litt før dokker sir noe i stede før å dom dokker totalt ut!!!! Hvis dokker ikke har noe fornufti å si om inlegge som dokker vet ka betyr, så kan dokker bare hold kjæft!!! Æ har også sakt at det va før å provoser å se reaksjonan til dokker. D viste sæ at de fleste va imot innlegge å d e positivt, men lær dokker å argumenter å vite ka dokker sir før dokker sir det å beskylle andre før ting!!!!!

Hvis æ skal si d sånn som æ mein på mi ega dialækt bare før å jør d jævliere før dokker å førstå, så må æ bare si at dokker kan fan ikke tenk mye me di stakkers små høuan dokkers. Dette jel ikke alle, men de fleste. Æ e absolutt i mot alt av rasistiske handlinga mot alle og alt. Men når æ sir t dokker at innlægge va før å provoser så hør dokker fan ikke mye etter. Dokker kalla mæ homofob når dokker fan ikke vet ka en homofob e en gang. Dokker sir også at d å få 6.3 av mulige 6 e umuli...... Koffør i hælvette e d visse kirurgutdannelsa dær man må ha 6.2 i gjennomsnitt ut fra videregående og universitet?????????? Ta å tenk litt før dokker sir noe i stede før å dom dokker totalt ut!!!! Hvis dokker ikke har noe fornufti å si om inlegge som dokker vet ka betyr, så kan dokker bare hold kjæft!!! Æ har også sakt at det va før å provoser å se reaksjonan til dokker. D viste sæ at de fleste va imot innlegge å d e positivt, men lær dokker å argumenter å vite ka dokker sir før dokker sir det å beskylle andre før ting!!!!!

Ta en pille, ta to, kanskje mange?

Gjest ZombieBob

"Dokker sir også at d å få 6.3 av mulige 6 e umuli...... Koffør i hælvette e d visse kirurgutdannelsa dær man må ha 6.2 i gjennomsnitt ut fra videregående og universitet?"

Ved opptak til studier så får man "ekstrapoeng" for visse ting - det kan være militæret, andre studier, ventesemestre etc. Disse poengene teller med, slik at kravene for å komme inn blir tøffere. Når du leser at opptakskravene tilsvarer et karaktersnitt på 6.3, så betyr det bare at INGEN kom rett inn fra videregående, alle som ble tatt opp hadde ekstrapoeng. Det er nemlig ikke mulig å få høyere karakter enn 6 på videregående i dag.

Bare så du vet det til en annen gang.

Helene Harepus

Hva i helvete er problemet ditt??

Du skriver jo selv at du la inn innlegget for å provosere!

Når man provoserer mennesker får man svar tilbake man kanskje ikke liker.. Men... sånn er livet!

Og ikke kom her og tro at fordi du skriver et innlegg på dialekt så skal det liksom gjøre det vanskeligere for leserne å skjønne.. Jeg er selv nordlending og har ikke noe problem med å skjønne det du skriver!

Når det gjelder å få karakter høyere enn 6 så er det riktig som Zombiebob skriver at man kan få ekstrapoeng slik at snittet ditt blir høyere. Dvs. avgangs-snittet kan dras opp ved at man f.eks tar ekstra timer eller fag på videregående.

MEN.. det er ikke mulig å oppnå en høyere karakter enn skalaen tilsier på en enkelt oppgave..

Da er det noe feil med sensoren som retter prøven..

Og... som jeg sa tidligere så bør du kanskje se over rettskrivingen din.. Å bruke ord som forje i en bokmåls-setning blir for meg helt absurd.. Det skrives forrige.. Vet du ikke dette bør du kanskje kreve skolepengene dine tilbake...

Og, dette sier jeg kun for å provosere....

;-)

"Ta å tenk litt før dokker sir noe i stede før å dom dokker totalt ut!!!!"

Øhh.....Ditto???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...