Gå til innhold

Gjennomføring av samleie

Anbefalte innlegg

Gjest gutt23år

Hei.. Jeg er en gutt på 23 år, jeg har en utrolig søt og deilig jente som jeg er i lag med, men har problemer med å gjennomføre samleie med henne, problemet er at enten så blir ikke penis stiv nok til å trenge inn i henne (blir sånn halvslapp..) eller vist jeg/hun leker litt med penis og får den stiv, får jeg utløsning nesten med det samme jeg har trengt inn i henne.. er det noen her som har samme problemet, eller helst kan svare på mitt problem.. Stor takk til den som kan hjelpe meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86361-gjennomf%C3%B8ring-av-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En halvstiv en får du fint inn, du må bare lære deg knepene gutt:-)) Hold i den og vreng den og stiv den opp på den måten. Så fører du den inn i henne, da går det ikke lenge før den er stiv som F***:-)

Går det for fort for deg så kan dette være en mangel på erfaring. Du kan jo avbryte samleie, med andre ord trekke deg ut og vente ett par sekunder til det har gått over for så å fortsette. Eller du kan tømme deg først og vente litt før dere gjennomføre samleie, du holder vel lenger da?

Kan du ikke trene med å onanere da? Lær deg å holde det på kanten, uten å tømme deg. Slik at du lærer deg å holde kontrollen. Det er jo ikke det verste å trene på heller:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...