Gjest ny kjæreste Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Fikk meg ny type for noen dager siden. Før vi ble sammen var det bare 1 uke siden det ble slutt med x-kjæresten hans. De har vært sammen i mange år, og er fortsatt verdens beste venner. Han har sagt at han vil prøve å opprettholde vennskapet med henne fordi han er så glad i henne og de har hatt så mye sammen. Snakker med henne på telefon hele tiden, og får masse meldinger. De møtes svært ofte, og han forlanger til å med å være aleine sammen med henne. Hun har ingen kjæreste. Har henne også ofte på besøk hjemme hos seg uten at jeg får være med. Begynner å bli litt irritert... Og dette bare etter 4 dager sammen... Hva betyr dette egentlig? Kan det vare mellom oss når det er slik mellom dem? Behandler han meg respektløst, eller er han bare tøffel 0 Siter
terningkast6 Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Han er tydeligvis ikke ferdig med eks-kjæresten sin. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. desember 2002 Skrevet 18. desember 2002 Synes dette er respektløst ovenfor deg. Spesielt når han gjør et så stort nummer av å treffe henne alene (uten deg). Ville trukket meg ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. desember 2002 Skrevet 21. desember 2002 Ingen er ferdige med et årelangt forhold etter en uke, du burde holde deg unna ham i noen mnd til han evt. får henne ut av blodet. Sorry, men sånn er det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.