Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest utennick

Har vært sammen med typen i noen måneder nå og det har stort sett gått greit hittil. I det siste så har han virket unnvikende og har alltid dårlig tid når det er snakk om å møtes, men vi har møttes jevnlig.

Dette tok jeg opp med han men han skylder på forberedelser og diverse gjøremål. Jeg følte meg usikker så jeg kikket på mobilen hans og riktig nok der lå det diverse meldinger fra forskjellige damer som hovedsakelig gikk ut på kosemeldinger (gla i deg meldinger).

Da jeg viste han dette og spurte hva dette var fikk jeg til svar at det var eks-dama han meldet til. Føler meg bedratt. Han sa at det ikke var noe mer mellom dem, men hvorfor holde det skjult da?

Føler meg lurt og såret.

Hva skal dette bety? Hva kan en gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86497-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke nick akkurat nå

Hvorfor holde det skjult? Fordi han er redd du skal bli sjalu.

Jeg driver også og melder med eksen min selv om jeg er kjempeforelsket i en annen fyr og aldri kunne tenke meg å bli sammen med eksen igjen. Men jeg tør ikke si det til den nye typen, for jeg er redd han blir sjalu...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86497-hva-er-dette/#findComment-471534
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...