Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal starte opp ned nytt forsøk etter nyttår. Har bestemt oss for å prøve en gang til. Men, jeg skal starte med sprøyter mens jeg mest sannsynlig er utenlands i forbindelse med jobb, altså må jeg ta med medisiner og sprøyer på fly. Foretrekker egentlig å ha alt i håndbagasjen så jeg har kontroll på det. Men hvordan er det med sprøytene, noen som har tatt de med på fly? Har det gått greit? Har dere hatt med erklæring fra sykehuset?

Dersom det blir mye styr holder jeg meg hjemme, men er egentlig ikke klar for å forklare veldig mye rundt hvorfor jeg ikke kan reise heller.

Fortsetter under...

piano1365380386

Du får ikke ha dem med deg i håndbagasjen.

Vi reiser ofte med sønnen vår som bruker sprøyter , og det har aldri vært noe problem med å ta dem med i bagasjen.

Vi har med en erklæring fra legen , men har aldri fått bruk for den...

Hei!

Jeg reiste på utenlandstur med sprøyter og alt. Hadde med en legeerklæring men fikk ikke spørsmål. Men sikkert greit å ha med sånn i tilfelle.

Hei!

Jeg reiste på utenlandstur med sprøyter og alt. Hadde med en legeerklæring men fikk ikke spørsmål. Men sikkert greit å ha med sånn i tilfelle.

Hei!

Hadde du medisiner og sprøyter i håndbagasjen? Er nemlig litt redd for at kofferten kan bli borte....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...