Gå til innhold

Bitcher og hvorfor de er det...

Anbefalte innlegg

Hei Mrxxx

Joda det er sikkert mulig at det finnes,men ingen jeg kjenner.

Det må jo være noe med han også da siden han har så dårlig erfaring.

Et skikkelig mannfolk finner seg et skikkelig kvinnfolk:)

m.v.h

Hehe, joda, men noen må jo komme bort i disse kvinnene også. Men selv om han skulle være ett skikkelig mannfolk så kan jo hende han har vært uheldig også.

Jeg har aldri vært sammen med noen, men jeg har sett at noen er sånn, som har vært i min omgangskrets.

Fortsetter under...

Gjest julianne

hehe. Det er kun får å stå i stil med disse unge, kjekke, testosteronfyllte og oppvartende menn som forvandlet seg til passive, late,skallede, småfete, egoistiske karrierejegre og øldrikkende sportsidioter:-)

Ja, ikke sant, hehe. Den kjekke og muskuløse mannen som var lidenskapelig og vill, som etter noen år har fått hengeskavel (les: ølvom hele veien rundt) og myntpåkast (les: "hengeræv som vises over bukselinningen når han sitter). Dessuten lagt på seg 10-15 kg, mistet alt håret og lar resten være uklipt, dusjer nå to ganger i uka og synes "meningsfull fritid" er å ligge på sofaen og se sport på TV. Heldige er vi som ikke dro hjem en sånn en, vi slapp å bli "bitchete" også vi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...