Gå til innhold

Disse juletider...

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg. Jeg går fra nærvøs til opprørt til overlykkelig til halvt senil. Ikke fordi det snart er jul. Jeg glemmer nesten hele tiden at det snart er juleaften tilogmed.Jeg har gått på nesespray siden 18 november, og tiden nærmer seg.. I foregårs var jeg på Rikshospitalet og tok blodprøver og ringte dem i dag for å få vite om jeg var nok nedregulert. Og det var jeg. Jeg blir helnervøs av sånt. Men nå glemmer jeg hvertfall å bli nervøs for jula i stedet. (Har jeg husket på alt nåda!) Skal begynne med sprøytene 26 desember, så her blir det nyttår uten alkohol. Forresten så har jeg glemt å tenke på nyttårsaften. Jeg har glemt å planlegge noe som helst. Denne nesesprayen gjør en fullstendig borte vekk og halvt senil. Men nå gleder jeg meg bare til å komme videre. Jeg gleder meg til å sprøyte meg full av halvtomsete hormoner hver dag, og halvt grue-glede meg hver dag som nærmer seg.. God Jul til alle dere her inne og håper dere får en spennende og blå jul alle som skal teste til Jul.

Hilsen Corsica

(Navnet har jeg lånt av bilen min).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

(-: Fin bil det, ja! (-:

Ville bare ønske deg lykke til videre, og ønske deg en KJEMPE-FIN JUL! Håper du får 2 blå i det nye året.

Juleklem fra

Har du hørt om Cevrolet Corsica før? Vanligvis er den nesten ukjent i Norge. Fins ca. bare 10 stykker av min type i Norge. Jeg blir litt for pratsom når det gjelder den. Den ligger som nr. tre på min liste over det jeg elsker mest, og en av det på lista har jeg ikke fått til helt ennå, men nå skal det gå. Ellers har jeg to omganger igjen på Riksen. Nå skal jeg bare jobbe fra 1400 - 2000 på Lillejuleaften, så er det JUL.

GOD JUL....

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/#findComment-472821
Del på andre sider

Har du hørt om Cevrolet Corsica før? Vanligvis er den nesten ukjent i Norge. Fins ca. bare 10 stykker av min type i Norge. Jeg blir litt for pratsom når det gjelder den. Den ligger som nr. tre på min liste over det jeg elsker mest, og en av det på lista har jeg ikke fått til helt ennå, men nå skal det gå. Ellers har jeg to omganger igjen på Riksen. Nå skal jeg bare jobbe fra 1400 - 2000 på Lillejuleaften, så er det JUL.

GOD JUL....

Hilsen Corsica

Samboeren min har bil-dilla så jeg kan de fleste bilmerker som finnes! (-:

Hvilken modell er bilen da? Og hvilken farge er den?

Du skrev at dere har to omganger igjen... når begynner dere på den neste?

Uansett, så krysser jeg fingerene for at dere lykkes denne gangen. (-:

En GOD JUL ønskes deg, fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/#findComment-474311
Del på andre sider

Samboeren min har bil-dilla så jeg kan de fleste bilmerker som finnes! (-:

Hvilken modell er bilen da? Og hvilken farge er den?

Du skrev at dere har to omganger igjen... når begynner dere på den neste?

Uansett, så krysser jeg fingerene for at dere lykkes denne gangen. (-:

En GOD JUL ønskes deg, fra

Bilen er en Cevrolet Corsica 91 LTZ. Den er blå. Kostet meg hunde tusen. Er snart betalt ned.

Er midt i forsøket på Rikshospitalet nå, var på apoteket i dag og hentet Puregon for nesten 9000kr. Kan ikke begripe hva det er lagd av som koster så mye, men nå skal jeg ha nok "medisin" iallefall. 2 januar skal jeg til kontroll.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/#findComment-474367
Del på andre sider

Annonse

Bilen er en Cevrolet Corsica 91 LTZ. Den er blå. Kostet meg hunde tusen. Er snart betalt ned.

Er midt i forsøket på Rikshospitalet nå, var på apoteket i dag og hentet Puregon for nesten 9000kr. Kan ikke begripe hva det er lagd av som koster så mye, men nå skal jeg ha nok "medisin" iallefall. 2 januar skal jeg til kontroll.

Hilsen Corsica

Ja, fysj de medisinene koster. )-: Enn så lenge er jeg så heldig at jeg ikke har hatt behov for de, men om ikke Pergo-time kuren jeg går på nå klaffer, så er nok spray og slikt veien for meg også...

Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor er du fra? Ille nyskjerrig av meg jeg, se... (-:

Håper dere oppnår det dere ønsker denne gangen, det hadde vært en fin start på det nye året! Sender deg mine beste lykkeønskninger iallefall.

Klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/#findComment-476808
Del på andre sider

Ja, fysj de medisinene koster. )-: Enn så lenge er jeg så heldig at jeg ikke har hatt behov for de, men om ikke Pergo-time kuren jeg går på nå klaffer, så er nok spray og slikt veien for meg også...

Hvor lenge har dere prøvd? Og hvor er du fra? Ille nyskjerrig av meg jeg, se... (-:

Håper dere oppnår det dere ønsker denne gangen, det hadde vært en fin start på det nye året! Sender deg mine beste lykkeønskninger iallefall.

Klemmer fra

Jeg og samboern har holdt på siden 1996, tror jeg. Brukte Pergotime nesten et år før jeg stod på liste for prøverør i 1-og-et halvt år. Dette er det tredje forsøket jeg har. De første fikk jeg 1999 og 2001, på Ullevål, en graviditet med tidlig abort i 5 uke og et forsøk uten noe som helst resultat. Etter at betalingssystemet forandret seg, har vi nå to forsøk igjen viss dette går i dass. Prøver å være optimistisk, men ikke for håpefull for da faller jeg lengre. Vi bor i Oslo, Kjelsås, så vi er nær Rikshospitalet iallefall. Jeg svarer på alle spørsmål du måtte komme med, det er bare hyggelig, det.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86593-disse-juletider/#findComment-477353
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...