Gå til innhold

HJELP - trenger råd snarlig!!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge dette inn her siden jeg ønsker noen råd:

Samboeren min har forsøkt å ta livet av seg for noen måneder siden og klarer etter den depresjoen ikke å få opp humøret igjen. D har tært mye på meg og jeg er redd for å gå ut med mine venner eller reise bort for jeg er redd at han skal forsøke det igjen. Han har ingen kontakt med venner bortsett fra på jobb og klager over at jobben krever så mye at han er sliten og trøtt når han kommer hjem. Mangler overskudd og klarer ikke å holde humøret oppe. Enkelte dager kan ting være bedre enn andre men generelt er han veldig langt nede. Sier han er lei og at han verker så mye ofte på nye plasser. Humøret mitt blir smittet av han og jeg måtte sykemelde meg en stund fordi jeg ble også langt nede. Han klarer ikke å oppsøke eventuelle nye venner og er i forsvarsposisjon med en gang jeg nevner det. Mange enkle forslag ender i krangel til slutt.

Jeg mener han må søke hjelp men han mener at det ikke hjelper.

HVA GJØR JEG????

- Trist og fortvilt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86609-hjelp-trenger-r%C3%A5d-snarlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...