Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Ja nå er det bare 3 døgn til jeg får vite resultatet - skal ta blodprøve mandag kl. 08 og får vel vite svaret i 14- tiden. Det er jo mulig tante rød kommer før den tid da,men hvis ikke må jeg vente til da før jeg vet noe.......

Er utålmodig. Har ingen symtomer på noe som helst, men litt mensmurringer innimellom.

Har begynt på "titte-i-trusa-ved-hvert-dobesøk" fasen. Kommer tante rød mon ro??

Hvordan går det med dere andre og når skal dere teste??

vi må jo holde hverandre oppdatert selv om julen er faretruende nær:-))

Juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86667-er-det-noen-rugere-der-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaaa! Det er flere av oss her. Vi har fått beskjed om å teste på mandag, men orker ikke å vente så lenge. Vi har bestemt oss for å gjøre det imorgen tidlig. Jeg kommer nok ikke til å sove noe særlig i natt nei! Jeg gruer meg som en hund, men synes det er bedre å få et negativt resultat noen dager før jula setter inn for alvor, med alle sine sosiale begivenheter og familiesammenkomster.

Skjelve skjelve....

Lykke til luske!

Hilsen

Hei Luske! Har en skikkelig deppedag i dag, psyken er helt i ulage. Går rundt og "biter"! Føler skikkelig menssmerter og er overbevist om at dette ikke kommer til å gå bra. Jeg som deg tar noen x-tra toalett turer nå. Grusom ventetid.

Jeg er jo bare på dag 5 etter innsetting, håper virkelig jeg bare har en dårlig dag.

Uff, ikke meningen å være så negativ da....satser på en bedre dag i morgen.

klemmer

Jaaaaa! Det er flere av oss her. Vi har fått beskjed om å teste på mandag, men orker ikke å vente så lenge. Vi har bestemt oss for å gjøre det imorgen tidlig. Jeg kommer nok ikke til å sove noe særlig i natt nei! Jeg gruer meg som en hund, men synes det er bedre å få et negativt resultat noen dager før jula setter inn for alvor, med alle sine sosiale begivenheter og familiesammenkomster.

Skjelve skjelve....

Lykke til luske!

Hilsen

Lykke, lykke til med testinga i morgen...såååå spennende da!

Hei Luske og alle dere andre.

Jeg skulle jo egentlig ta blodprøve på mandag, men er på ferie og må nøye meg med en CB.

I dag er jeg pessimistisk. Har fått hetetokter og svak hodepine noe som tyder på et tante-rødbesøk.

I julen får jeg ikke anledning til å følge med på DOL, så jeg ønsker alle en riktig blå jul og et blått nytt år.

(men jeg skal maile deg, luske - lykke til på mandag.

hilsen en julestresset

Hei Luske! Har en skikkelig deppedag i dag, psyken er helt i ulage. Går rundt og "biter"! Føler skikkelig menssmerter og er overbevist om at dette ikke kommer til å gå bra. Jeg som deg tar noen x-tra toalett turer nå. Grusom ventetid.

Jeg er jo bare på dag 5 etter innsetting, håper virkelig jeg bare har en dårlig dag.

Uff, ikke meningen å være så negativ da....satser på en bedre dag i morgen.

klemmer

Hei adek!

Har også eb litt tung dag i dag. Har fått feber og forkjølelse og plutselig får jeg de fantasiene om at det er det som gjør at alt går i vaksen - at ikke de små eggene tåler denslags temeraturforhøyning. Uff - jeg som har masse julegaver igjen som ikke er kjøpt og mye annet å forberede.....Og de små positive mensmurringene jeg hadde er borte vekk - jeg huske sist da jeg var gravid var jo menmurringer noe av symtomene - men ikke så tidelig som dette da:-)

Vel har iallefall ikke fått mensen ennå, men er skikkelig pessimist i dag. Håper det snur seg - lurer på å ta en cb jeg også i morgen kanskje??

Vel - rug vel videre:-))

klem fra

Annonse

Jeg er vel også en "rugere" som deres sier........har akkurat kommet meg inn på denne siden og har begynt å skjønne alle "koder" som dere bruker her.

Skal teste CB den 25/12.....er skikkelig nervøs , men skal holde ut og ikke teste før aktuell dag! Har tid for blodprøve den 30/12.

Lykke til alle andre i samme livssituasjon.

Julehilsen til alle som er så flinke å oppmuntre hverandre. Det trengs i disse dager!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...