Gå til innhold

En julhilsen til FUB

Anbefalte innlegg

Vil gjerne få lov til å ønske alle dere i FUB en riktig god jul og et godt nytt år. Dere har virkelig jobbet hardt i år,jeg tenker da spesielt på dette med innføring av egenbetaling. Hadde det ikke vært for dere er jeg ganske sikker på at vi i dag hadde sittet å måttet betale alt selv.

Syntes det er flott gjort , med tanke på at flere av dere var nybakte mødre, og hadde mye å gjøre på den fronten også *S*

God Jul og Godt Nytt år, dere kan virkelig være stolte av dere selv.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86694-en-julhilsen-til-fub/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Sidsel i FUB

Tusen takk for koselig hilsen, Harefrøken og Innherred.

Det har vært et slitsomt og innholdsrikt år for FUB. Vi har hatt mye fremgang, men også møtt mye motstand. Vi er avhengig av å få tilbakemelding på vårt arbeide fra dere som er medlemmer og selvfølgelig andre også. Ikke minst trenger vi flere medlemmer! Har et nyttårsønske på vegne av FUB - det at dere som er medlem "reklamerer" for oss når dere treffer andre ufrivillig barnløse (på treff eller andre sammenhenger).

Innherred - jeg er også meget imponert av det siste Utspring. Masse interessant stoff og meget variert. Synes vi har fått dyktige folk til å være redaktører og vi har fått til en liten redaksjon. Vår nye setter, Marius, gjør også en glimrende jobb. (Han er forøvrig nylig blitt pappa til en liten TESA-jente - fantastisk moro!).

Jule og nyttårsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86694-en-julhilsen-til-fub/#findComment-477002
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...