Gå til innhold

håper ikke jeg er homo...?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 19 år (heter ikke mats, men vil være anonym) som har et "problem". Jeg lurer på om jeg kan være homofil, men jeg vil ikke være det.

For to helger siden var jeg på en fest, og det var noen jenter der som ville at jeg og en kompis skulle kline for gøy. Etter en stund fant vi ut at "joda, la oss gi faen og bare gjør det". Det ble brukt tunge også, men ikke mer enn 20 sek tilsammen. Og jeg likte det utrolig godt. Senere på kvelden, etter vi hadde vært i byen, så dro vi på nachspiel. Det endte med at jeg sovna på en sofa i kjelleren. Plutselig våknet jeg av at noen dreiv å fikla med buksa mi. Jeg kikka opp og så at det var han kompisen min som jeg kyssa før på kvelden som dreiv å dro ned buksa for å finne pikken min! Jeg lot som jeg sov, og lot han holde på.. Men etter hvert, da jeg nærmet meg utløsning "våknet" jeg til live og spurte hva i all verden han holdt på med.. Måtte liksom lyve litt da.. For jeg likte det jo sinnsykt godt, og tanken om at det var HAN som fikla med meg gjorde meg sikkert mer kåt enn vanlig.

Men, jeg skjønner ikke helt meg selv. Må jeg nødvendigvis være homo?? Jeg har jo ligget med to jenter før i mitt liv, og tenner på jenter også. Men episoden jeg opplevde var såpass pirrende at jeg har lyst å gjøre det om igjen... Men jeg er litt redd for å bli "avhengig" holdt jeg på å si.. Vil ha ei jente som jeg skal gifte meg med, jeg vil ikke leve som homofil (ikke at jeg er homofil altså, jeg vet jo egentlig ikke hva jeg er.)

Noen råd til meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86715-h%C3%A5per-ikke-jeg-er-homo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man er ung så er det akseptert at man er usikker på hva slags legning man har. At du ble kåt av det som skjedde, behøver ikke bety at du er homofil. Å gjøre noe som er tabu og å sprenge grenser kan i seg selv være ganske opphissende :)

Noen betegner seg som bifile, de trekkes seksuelt mot begge kjønn. Kanskje er det slik for deg?

Du finner nok ut av det etterhvert..

• 2 uker senere...

okei....bare lurte på et par ting......

For det første...hva sa du og kameraten din når du "våkna".....hva skjedde etter det...

og..hva slags nachspiel var det...hvor mange folk var det der?? Tenner du på gutter i det hele tatt?? Ser på gutter at de har fine kropper, romper...?? Tenk nøye etter, så blir nok ting fort litt klarere!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...