Gå til innhold

Hvorfor blir sperm sånn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Sæd er tixotropisk så det skal sitte fast og langsomt løse seg opp så rompetrolla frigjøres litt etter litt. Proteinet stivner i 40 grader varmt vann, bruk heller kaldt. Etter SDD's utsagn er det det som tetter sluka rundt hos folk i dusjen :-)

Sæd er tixotropisk så det skal sitte fast og langsomt løse seg opp så rompetrolla frigjøres litt etter litt. Proteinet stivner i 40 grader varmt vann, bruk heller kaldt. Etter SDD's utsagn er det det som tetter sluka rundt hos folk i dusjen :-)

"Etter SDD's utsagn er det det som tetter sluka rundt hos folk i dusjen"

Det har jeg aldri sagt!

Ulv I Faarikaal

"Etter SDD's utsagn er det det som tetter sluka rundt hos folk i dusjen"

Det har jeg aldri sagt!

He-he.

Der er du igjen.

Jeg tror bestemt du fortalte om din kompis som fikk besøk av en rørlegger som åpna sluket i dusjen i hans nykjøpte leilighet etter at to homoer hadde bodd der ?

Innlegget er sletta på grunn av alder tror jeg, så jeg kan ikke bevise det, men gjør det no' ?

He-he.

Der er du igjen.

Jeg tror bestemt du fortalte om din kompis som fikk besøk av en rørlegger som åpna sluket i dusjen i hans nykjøpte leilighet etter at to homoer hadde bodd der ?

Innlegget er sletta på grunn av alder tror jeg, så jeg kan ikke bevise det, men gjør det no' ?

"Jeg tror bestemt du fortalte om din kompis som fikk besøk av en rørlegger som åpna sluket i dusjen i hans nykjøpte leilighet etter at to homoer hadde bodd der ?"

Det stemmer at det var jeg som skrev det, men det var i et innlegg om homsefrykt og om hvor forrykte enkelte mennesker er. Akkurat som om homser spunker mer enn andre mennesker.

Så dette var overhodet ikke noe jeg mente, men noe en idiot påsto.

Ulv I Faarikaal

"Jeg tror bestemt du fortalte om din kompis som fikk besøk av en rørlegger som åpna sluket i dusjen i hans nykjøpte leilighet etter at to homoer hadde bodd der ?"

Det stemmer at det var jeg som skrev det, men det var i et innlegg om homsefrykt og om hvor forrykte enkelte mennesker er. Akkurat som om homser spunker mer enn andre mennesker.

Så dette var overhodet ikke noe jeg mente, men noe en idiot påsto.

Jeg husker det, En kompis påsto at .... Jeg oppfattet ikke det som noe du betvilte, så da ble det slik. Hvis du mente det ikke var sant, så kom altså ikke det fram tydelig nok.

Annonse

Jeg husker det, En kompis påsto at .... Jeg oppfattet ikke det som noe du betvilte, så da ble det slik. Hvis du mente det ikke var sant, så kom altså ikke det fram tydelig nok.

Hvis jeg sier at en kompis eller en bekjent sier noe, så sier selvsagt ikke det noe om hva jeg selv mener.

Det er ikke alltid den "kompisen" jeg skriver om er meg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...