Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært ufrivillig barnløs i mer enn 1,5 år.....vært gjennom pergotimekurer 4 ganger uten hell.

Har nå vært i Gøteborg, Carlanderska på 1.forsøk med "prøverørsbefruktning". Den 9/12 =9 egg ut. 11/12 =2 egg satt inn. Ingen egg til frysern. Skal CB teste den 25/12 og blodprøve den 30/12.

Ble sykemeldt fra den 9-20/12. Bra å være hjemme og slappe av å stresse ned fra jobb.(men uff...så mange tanker en får å gå alene hjemme, noen dager YES jeg er sikkert gravid - tvillinger? , neste dag bare negative følelser...)

Er nervøs og veldig nysgjerrig men vi skal ikke teste tidligere enn den 25. Tre dager igjen å vente bare..........

Har ikke følt noen spesielle tegn, litt øm i brystene og magen inn i mellom bare.

Håper & Tror at år 2003 blir et spennende og bra år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

vil bare ønske deg lykke til på 1.juledag!! Håper du får en litt for sen julegave...hehe!!

Spennende å se hvordan det går med deg..og du, ikke bry deg om de symptomene...de kommer og går i rugetiden...i alle fall for meg sist. testet positivt selv om jeg var sikker på at det var dette ut av meg tidlig. Men jeg SA uheldigvis...men er klar til å hoppe på ny runde så fort som mulig.

Lykke til og prøv å kose deg godt i juletiden, uansett hva som skjer..

kjempeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/#findComment-473667
Del på andre sider

Hej!

Vet noen om det er normalt å blø..........eller er det den j..la mensen som er kommet?

Skulle jo teste den 25/12. Merkte litt brunt utflod tidlig i morges , som nå har skiftet farve til rødt.

Hvis dette er mensen.......tja det blir en lite hyggelig juleaften da. Kunne vel ha ventet til etter jul med å komme istedet.

Jeg har nå tatt ut sorgen på forskudd......men det finnes vel en liten sjanse for at det kun er en "mellom blødning".

Har noen hatt blødning rett for testing og likevel vært gravid?

Trenger noen oppmuntrende ord - hvis noen har tid å dele med seg av sin erfaring?

Jul...jul...strålende jul....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/#findComment-474211
Del på andre sider

Hej!

Vet noen om det er normalt å blø..........eller er det den j..la mensen som er kommet?

Skulle jo teste den 25/12. Merkte litt brunt utflod tidlig i morges , som nå har skiftet farve til rødt.

Hvis dette er mensen.......tja det blir en lite hyggelig juleaften da. Kunne vel ha ventet til etter jul med å komme istedet.

Jeg har nå tatt ut sorgen på forskudd......men det finnes vel en liten sjanse for at det kun er en "mellom blødning".

Trenger noen oppmuntrende ord - hvis noen har tid å dele med seg av sin erfaring?

Har ingen erfaringer, men ville bare si at jeg tenker på deg, - og krysser fingrene for at det ikke er mensen!

Håper du slipper den skuffelsen nå, rett før jul...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/#findComment-474304
Del på andre sider

Hej!

Jeg har hørt historier her inne fra flere som har begynt å blø, og allikevel teste positivt.

Har selv begynt å blø i dag, men er dessverre ikke optimist. Dette fordi jeg nå har kraftige menssmerter og at de symtomene jeg hadde er borte.

Ønsker deg virkelig lykke til, jeg er så lei meg i dag og ser ikke frem til julefeiring imorgen.

Håper at vi kan vokne i morgen og blødningene har stoppet, at vi kan få 2 blå og ha en deilig jul..........

lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/#findComment-474388
Del på andre sider

Jeg har hørt historier her inne fra flere som har begynt å blø, og allikevel teste positivt.

Har selv begynt å blø i dag, men er dessverre ikke optimist. Dette fordi jeg nå har kraftige menssmerter og at de symtomene jeg hadde er borte.

Ønsker deg virkelig lykke til, jeg er så lei meg i dag og ser ikke frem til julefeiring imorgen.

Håper at vi kan vokne i morgen og blødningene har stoppet, at vi kan få 2 blå og ha en deilig jul..........

lykke, lykke til!

Hej adek!

jeg skrev et svar til deg på din egen insendere........ håper at din blødning har stoppet og at dere fått to blå!

Selv forbereder jeg meg nå på neste forsøk.....gleder meg faktiskt til å kunne drikke litt rødvin på nyttårsaften!

Men hadde jo selvsagt helst ønsket en helt annen ting - må fokusere på alt annet som er positivt i livet sånne her depp-dager.

Lykke til!

Klem igjen

kevaho

(er ny på siden her)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86832-skal-teste-den-25-des/#findComment-474732
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...