Gjest dillemmaet Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Hei. Jeg har vært sammen med X i 4,5 år. Vi hadde avstandsforhold i de 3 første årene, og har vært samboere i 1,5 år nå. Begge måtte flytte fra hjemkommunen sin, vi måtte inngå et kompromi for ingen av oss vil bo der den andre er vokst opp (jeg i en storby, X i en liten bygd) Begge på Vestlandet. For 3,5 år siden, altså da jeg og X hadde vært sammen i vel 1 år, så traff jeg en utrolig flott gutt, Y. Vi ble begge hodestups forelsket, og hadde noe på gang. Vi traff hverandre endel ganger, rotet litt, men hadde aldri samleie. jeg fortalte om X, og Y klarte ikke å fortsette dersom jeg ikke gikk fra X, og han ville heller ikke være årsaken til at forholdet til X sprakk. Jeg klarte ikke å bestemme meg, og etter noen måneder brøt Y kontakten med meg. Jeg har tenkt på han siden, altså i 3,5 år nå, og angret vel litt på at jeg ikke lot han få en sjanse. Har alltid hatt lyst å treffe ham igjen, men ikke turd å ta kontakt. Forholdet mellom meg og min samboer X har gått greit, men jeg har alltid savnet noe. Vi er veldig forskjellige, han er rolig og ikke så sosial, jeg er mer sosial. Det som nå nettopp skjedde var at Y tar kontakt med meg.Han ville treffe meg igjen!!!!!! Jeg møtte ham for noen dager siden, og følelsene mine for ham er absolutt like sterke!!!! Så hva gjør jeg? Det er ikke lett å bryte et forhold som har vart i 4,5 år, jeg er jo veldig glad i samboeren min!!!! Men det skal jo sies at jeg aldri har glemt Y på disse 3, 5 årene siden sist jeg møtte ham.............. Vi er liksom så like, og så kommer han fra samme by som meg..... Jeg vet jo ikke om han føler noe for meg ennå, men jeg følte at han liker meg veldig godt...... Håper på mange gode råd!!!!! Dette er vanskeligere enn jeg trodde det skulle være. jeg har alltid sagt at dersom jeg fikk en ny sjanse hos Y så skulle jeg ta den..... nå vet jeg ikke lengre.....jeg er jo glad i samboeren min.....men så utrolig forelsekt i Y..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86836-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annette Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Dette var litt av en sak..*ss*..gikk nesten surr i x`er og y`er her,jeg..hehe...vel,en ting er sikkert:du kan ikke ha de begge samtidig.Du kan bare ha en av de.Du kunne selvsagt vært samboer fremdeles med x,og truffet y av og til,som du gjorde før,men det er ikke rett for noen av dere.y har jo tidligere bedt deg om at du må velge.. Vel,du er glad i samboeren din,men forelsket i y...du kjenner han på mange spennende måter...samboeren din har du derimot vært sammen med i mange år,og "hverdagen" er kommet inn i forholdet for lengst..du er ute etter litt spenning og krydder..hmmmm..dette er ikke rett for noen...jeg tror ikke din samboer hadde likt at y hadde gjenopptatt kontakten med deg etter så lenge,om han fikk vite det.Så spør jeg meg:hva er grunnen til at y tok opp kontakten med deg etter så lang tiden,særlig også fordi det var han som brøt kontakten med deg sist.Dette bør du spørre han om....Du bør uansett ikke forlate din samboer for å hive deg rett i armene til y og starte et forhold med han,det er ikke sunt.. Jeg tror du skal ta deg en skikkelig tenkepause!Spør deg selv:hvem vil jeg ha?Hvem er jeg mest lykkelig sammen med....du må veie for og imot.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86836-hva-gj%C3%B8r-jeg-trenger-r%C3%A5d/#findComment-473690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.