Gå til innhold

helt barbert ... om enn litt motvillig ... ;-)

Anbefalte innlegg

Enig. Og jeg tror også det er mange helt unge jenter som leser dette og som blir veldig usikre på om de ser "riktig" ut her og der.

Det kan umulig være særlig morsomt å oppleve at gutten kler på seg og går hvis hun ikke har barbert seg. En skikkelig ydmykende opplevelse, og sannsynligvis ville det gå lang tid før hun våger å prøve igjen.

Men forhåpentlig er ikke gutta så prinsippfaste når det kommer til stykket. Eller er det det?

Mrxx ville iallfall ikke oppføre seg slik, det er jeg rimelig sikker på. En hypotetisk problemstilling, for øvrig.

Selvsagt hadde jeg ikke oppført meg slik. Hadde jeg sklidd sakte nedover og funnet ut at at det var en stor skog der nede (hadde vel funnet det ut før da men) så hadde jeg nok gitt henne en omgang for det. Litt må man jo ofte for sine lyster:-))

Men ett lite hint senere kanskje om at jeg ville frisere henne litt, det hadde jeg nok foreslått. Det er jo en nytelser i seg selv det også:-))

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...