Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kraftige menssmerter er nå erstattet med en brunaktig utflod. Ømme og såre pupper er tibake til det normale. Er så lei meg, også lille juleaften da. Ser ikke for meg noe julesmil på denne jenta i morgen.

Klamrer meg fortsatt fast til et ørlite håp, bør kanskje begynne å tro på julenissen igjen......

God jul til alle dere der ute, ser at det har vært dårlig med to blå i det siste. Håper dere som er i gang er heldigere enn dette kullet...

trist kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist for dere.......men da er vi hvertfall to som fikk en kjedelig jul.

Jeg fikk jo blødning den 23 og det har bare fortsatt........ tok test i morges - negativt!!! hadde jo litt håp da......

Har slutt på tårer - de gjorde jeg slutt på den 23. Er nå instillt på 2.forsøket.

Vet noen hvor lenge man må vente innen man kan begynne forsøk nr 2? Vi har ikke noen egg i fryseren - uten må ta alt fra "begynnelsen".

Hva skal dere gjøre nå, adek ? Hvor mange IVF forsøk har dere gjort tidligere?

Alle vi som har fått en kjedlig julegave få prøve å gjøre hverandre starke når det føles tøfft........Det er jo faktiskt mange ting som kunne vært sæmre , men selvsagt når mann er "mitt i" er det liten trøst å få.

Man må ta noen dager "nede i kjeller`n" og ge seg selv tid å få lov å være lei seg for å sen komme opp igjen å ta nye tak.

Selv føler jeg meg på vei opp.......redo for et nytt forsøk!

Håper at du også adek kan begynne veien opp.......

Klem kevaho

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-474729
Del på andre sider

Jeg fikk jo blødning den 23 og det har bare fortsatt........ tok test i morges - negativt!!! hadde jo litt håp da......

Har slutt på tårer - de gjorde jeg slutt på den 23. Er nå instillt på 2.forsøket.

Vet noen hvor lenge man må vente innen man kan begynne forsøk nr 2? Vi har ikke noen egg i fryseren - uten må ta alt fra "begynnelsen".

Alle vi som har fått en kjedlig julegave få prøve å gjøre hverandre starke når det føles tøfft........Det er jo faktiskt mange ting som kunne vært sæmre , men selvsagt når mann er "mitt i" er det liten trøst å få.

Man må ta noen dager "nede i kjeller`n" og ge seg selv tid å få lov å være lei seg for å sen komme opp igjen å ta nye tak.

Klem kevaho

Hei. Det ble ingen julepresang for oss heller. Jeg skulle teste den 22.des, men begynte å blø forrige uke. Men vi prøver igjen allerede på januarmensen. Det vil si at spraystart blir antagelig i februar ettersom oppstart er så seint ut i syklusen. Ønsker lykke til med neste forsøk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-474848
Del på andre sider

Det var dumt det - en kan lett bli litt oppgitt av det hele - det verste er ikke nødvendigvis aat man ikke blir gravid denne måneden, men fantsiene om at det ikke skal gå fint noen gang- det er visst flere av oss her nå som har testet negativt.

Skulle ikke du teste den 25.?

Vi får prøve igjen med nytt håp om ikke så lenge. Juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-475089
Del på andre sider

Annonse

Det var dumt det - en kan lett bli litt oppgitt av det hele - det verste er ikke nødvendigvis aat man ikke blir gravid denne måneden, men fantsiene om at det ikke skal gå fint noen gang- det er visst flere av oss her nå som har testet negativt.

Skulle ikke du teste den 25.?

Vi får prøve igjen med nytt håp om ikke så lenge. Juleklem fra

Hei luske! Jeg skulle ikke teste før 28.12, det ville vært 13 d etter innsetting. Begynte å blø skikkelig på julaften, trenger ikke ta test. Ja, det er lett å få dystre tanker om at enn aldri kommer til å oppleve en voksende mage når dette skjer. jeg har hatt noen dager å tenke på nå, så det føles bedre. Setter nok igang på nyåret vi også. Håper du fikk en fin julefeiring luske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-475124
Del på andre sider

Klem kevaho

Hei kevaho og velkommen til forum!

Uff, leit å høre at det også gikk galt med dere. Alt håp er også ute for oss, trenger ikke ta test.

Det er mitt første forsøk, så jeg har 2 igjen på en såkalt 3-pack. Prøver igjen på nyåret. Har hatt noen tøffe dager, men begynner nå å se fremover. Oppstart kan skje etter andre menstrasjon.

Lykke til videre, klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-475138
Del på andre sider

Heisann lille søte deg!

som du skrev på slutten...heldigere enn dette kullet prøvere...utrolig at det ikke skulle gå vår vei da!

Huff det var leit. Når jeg leste innlegget ditt var det som å lese om meg selv. Sånn startet det med meg også..men jeg ble jo gravid da, men det varte jo ikke så lenge.

Og får jeg spør hva slags planer dere har videre? Vi skal igang med nytt forsøk så fort som mulig!

Håper dere får et godt nytt år tross alt..

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/86960-ingen-julepresang/#findComment-476378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...