Marilyn1365380440 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 hei, jeg er en 13 år gammel jente som aldri har hatt samleie før. Kæresten min er 23 og vi møttes gjennom en internettchat. vi har kjent hverandre i 3 uker, og har fått god kontakt. i det siste har han gjort visse framstøt, og jeg tror tiden er inne til å ha sex snart. jeg er redd for å virke uerfaren, og vil gjerne ha noen tips fra dere om hva jeg kan gjøre for å virke eldre enn det jeg er. jeg har nemlig fortalt han at jeg er 16 og absoluytt ingen jomfru. tror du det er en måte han ikke vil finne det ut på? jeg har sterke følelser for denne fyren, og vi er begge innstilt på å tilbringe resten av livene våre sammen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Li3 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvis dere ligger med hverandre begår han en forbrytelse. Sikker på at du ønsker å debutere som 13 åring? Hvorfor haster det slik? God jul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lærerinnen Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har jobbet i skolen i ni år, og ingen 13-åring skriver slik du gjør. Så jeg antar at du er en eldre person som ønsker en debatt. Uansett; En 13-åring som opplever det du skriver om her, skal selvsagt snakke med en voksen hun stoler på, og ikke ta kontakt med den voksne mannen hun har møtt over nettet. Det er ingen frisk eller snill mann som ønsker å være kjæreste med et barn. Så slike bør alle barn / ungdommer holde seg unna. God jul 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daraan Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Uansett om du er 13 eller ikke.. Du burde -ikke- treffe denne fyren.. Ingen er innstilt på å tilbringe liva sine sammen bare av å trefes på internett. Ingen normale hvertfall. Og ikke treffes på internett åsså avtale å ha sex heller! Dessuten er et bra forhold bygd på tillitt. Å tillitt bygger du ikke akkurat opp ved å lyve nei! Om du er så glad i han hvorfor gjør du ham da kriminell?? Strengt ulovlig å ha sex med mindreårige vet du! Dessuten ender sånne kontakter på internett mellom eldre menn å smårips -BARE- i tragedier,voldtekter og voldtektsanklager! De fleste menn på internett som vil treffe smårips er -kun- ute etter et nummer. Mange er pedofile! Dropp han! Prat med voksne før du gjør noe som sannsynligvis kommer til å følge deg resten av livet ditt! På en -negativ- måte!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474593 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Uansett om du er 13 eller ikke.. Du burde -ikke- treffe denne fyren.. Ingen er innstilt på å tilbringe liva sine sammen bare av å trefes på internett. Ingen normale hvertfall. Og ikke treffes på internett åsså avtale å ha sex heller! Dessuten er et bra forhold bygd på tillitt. Å tillitt bygger du ikke akkurat opp ved å lyve nei! Om du er så glad i han hvorfor gjør du ham da kriminell?? Strengt ulovlig å ha sex med mindreårige vet du! Dessuten ender sånne kontakter på internett mellom eldre menn å smårips -BARE- i tragedier,voldtekter og voldtektsanklager! De fleste menn på internett som vil treffe smårips er -kun- ute etter et nummer. Mange er pedofile! Dropp han! Prat med voksne før du gjør noe som sannsynligvis kommer til å følge deg resten av livet ditt! På en -negativ- måte!! Her er selvsagt alderen en skam, og dersom skapningen over ikke kødder så er typen hennes en pervojævel som rettsapparatet burde ta i sin varetekt. Det er for øvrig ikke veldig uvanlig at folk møter hverandre over internet, og avtaler sex selv før man har møtt hverandre. Man kan møte like gærne mennesker på en pub, selv om man da møtes face to face. Man ser trossalt ikke på en galning at han er gal før man eventuelt blir med han hjem. Er man gal om man har avtalt sex over internet med en person man aldri har møtt, dog føler at man kjenner litt, så er undertegnede gal 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daraan Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Her er selvsagt alderen en skam, og dersom skapningen over ikke kødder så er typen hennes en pervojævel som rettsapparatet burde ta i sin varetekt. Det er for øvrig ikke veldig uvanlig at folk møter hverandre over internet, og avtaler sex selv før man har møtt hverandre. Man kan møte like gærne mennesker på en pub, selv om man da møtes face to face. Man ser trossalt ikke på en galning at han er gal før man eventuelt blir med han hjem. Er man gal om man har avtalt sex over internet med en person man aldri har møtt, dog føler at man kjenner litt, så er undertegnede gal Nei nei nei SDD,du misforstår meg. Jeg har -aldri- hevdet at du -ikke- er gal...! ;-) Men det jeg mener her at selv om man kan treffe galninger overalt så har man en større sjanse for å vurdere en person om man først blir kjent med de "in person". Altså selvfølgelig kan man treffe galninger overalt,men sjansen er såå mye større på nett for da har de en fordel med at de kan dekke seg bak falske identiteter. Det er mye lettere å skjule seg om man ikke viser kroppsspråk,toneleie og sine umiddelbare reaksjoner på ting,som man jo som oftest får se først når man treffer mennesket. Om man treffer et galt menneske vil ofte disse tingene på en eller annen måte avsløre det. OM man er våken nok til å avsløre tegnene er jo en helt annen sak. Joda,visst er det vanlig. Men når det gjelder en jente på 13 så synes jeg -absolutt- ikke hun skulle begi seg ut i noe sånn. Til og med jeg som er over både 16 og 18 år føler usikkerhet de få gangene jeg har turt å treffe folk fra nettet. Usikker over hvem i alle dager det er jeg treffer og jeg treffer -aldri- noen uten å ha en mannlig kompis med meg eller at det er på en godt befolket plass. For mange av de som treffes for å ha sex eller danne forhold el lignende er unge jenter som ikke får med seg faresignalene. De er lette bytter fordi de er så unge,uerfarene i å tolke signaler og se farer,ja rett og slett naive i forhold til verden! Ikke at jeg hever meg over denne betegnelsen,tvert i mot,men jeg tar hvertfall mine forholdregler.(nå har jeg da aldri truffet noen for å ha sex daa men.. ) Og disse jentene er såå lette bytter for eldre menn,pedofile fx,som aldri får smårips på kroken ellers. Og siden de ikke kjenner hverandre sånn i "real life" så blir det også my letter for de å slippe sperrer på hva som er rett og galt og de gjør "som de vil". Mener nå jeg hvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Nei nei nei SDD,du misforstår meg. Jeg har -aldri- hevdet at du -ikke- er gal...! ;-) Men det jeg mener her at selv om man kan treffe galninger overalt så har man en større sjanse for å vurdere en person om man først blir kjent med de "in person". Altså selvfølgelig kan man treffe galninger overalt,men sjansen er såå mye større på nett for da har de en fordel med at de kan dekke seg bak falske identiteter. Det er mye lettere å skjule seg om man ikke viser kroppsspråk,toneleie og sine umiddelbare reaksjoner på ting,som man jo som oftest får se først når man treffer mennesket. Om man treffer et galt menneske vil ofte disse tingene på en eller annen måte avsløre det. OM man er våken nok til å avsløre tegnene er jo en helt annen sak. Joda,visst er det vanlig. Men når det gjelder en jente på 13 så synes jeg -absolutt- ikke hun skulle begi seg ut i noe sånn. Til og med jeg som er over både 16 og 18 år føler usikkerhet de få gangene jeg har turt å treffe folk fra nettet. Usikker over hvem i alle dager det er jeg treffer og jeg treffer -aldri- noen uten å ha en mannlig kompis med meg eller at det er på en godt befolket plass. For mange av de som treffes for å ha sex eller danne forhold el lignende er unge jenter som ikke får med seg faresignalene. De er lette bytter fordi de er så unge,uerfarene i å tolke signaler og se farer,ja rett og slett naive i forhold til verden! Ikke at jeg hever meg over denne betegnelsen,tvert i mot,men jeg tar hvertfall mine forholdregler.(nå har jeg da aldri truffet noen for å ha sex daa men.. ) Og disse jentene er såå lette bytter for eldre menn,pedofile fx,som aldri får smårips på kroken ellers. Og siden de ikke kjenner hverandre sånn i "real life" så blir det også my letter for de å slippe sperrer på hva som er rett og galt og de gjør "som de vil". Mener nå jeg hvertfall! "Altså selvfølgelig kan man treffe galninger overalt,men sjansen er såå mye større på nett for da har de en fordel med at de kan dekke seg bak falske identiteter." DET er sant. Men en ting som selvsagt er veldig viktig dersom man skal møte en person face to face, er jo nettopp å få den personens reele navn, og så utveksle telefonnummer. "OM man er våken nok til å avsløre tegnene er jo en helt annen sak." Når det gjelder RL er jeg litt uenig med deg her. Det er trossalt en grunn til at så mange jenter ender opp som overgrepsofre når de blir med folk de møter på byen hjem, eventuelt tar dem med hjem. Nettopp det at man IKKE klarer å skille en galning fra de andre. Ofte er det vel galningene som virker mest stabile. Så en 5 timers samtale med en hyggelig mann/dame, trenger ikke å bety noe som helst. Fyren kan være gal selv om han ikke ser sånn ut. Jeg er selvsagt enig med deg når det gjelder unge jenter. Personlig har jeg bare møtt jenter som er eldre enn meg for sex Neida, dette har vel skjedd en gang eller noe sånt, og vi kjenner hverandre fortsatt godt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daraan Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 "Altså selvfølgelig kan man treffe galninger overalt,men sjansen er såå mye større på nett for da har de en fordel med at de kan dekke seg bak falske identiteter." DET er sant. Men en ting som selvsagt er veldig viktig dersom man skal møte en person face to face, er jo nettopp å få den personens reele navn, og så utveksle telefonnummer. "OM man er våken nok til å avsløre tegnene er jo en helt annen sak." Når det gjelder RL er jeg litt uenig med deg her. Det er trossalt en grunn til at så mange jenter ender opp som overgrepsofre når de blir med folk de møter på byen hjem, eventuelt tar dem med hjem. Nettopp det at man IKKE klarer å skille en galning fra de andre. Ofte er det vel galningene som virker mest stabile. Så en 5 timers samtale med en hyggelig mann/dame, trenger ikke å bety noe som helst. Fyren kan være gal selv om han ikke ser sånn ut. Jeg er selvsagt enig med deg når det gjelder unge jenter. Personlig har jeg bare møtt jenter som er eldre enn meg for sex Neida, dette har vel skjedd en gang eller noe sånt, og vi kjenner hverandre fortsatt godt Joda,folk kan være gale fordet. Sant det. Men noen som stort sett er ute etter bare en ting fx merker man det litt på. De er mer utålmodig å sånn. Går rett på sak. -Noen- vel og merke. Sant at det egentlig er ganske umulig å merke galninger med en gang. Er derfor jeg er så forsiktig, både med mennesker jeg treffer på nett og med folk jeg treffer på byen.(Altså ikke alle folk,men tenker på de som vil ha meg med hjem og sånn da.) Som sagt:treffer -aldri- folk fra nett uten at noen (mannlige) er med meg,eller at det er mange mennesker på plassen. Og drar -aldri- med ukjente menn hjem alene etter en fest. (Eller ellers for den saks skyld) Jeg er vel altfor forsiktig da kanskje, men hensikten er da å beskytte megselv, og jeg -skjønner- ikke hvordan da en -13- år gammel jente tør det. En som har -ennå- mindre forutsetninger for å beskytte seg både fysiskt og psykisk enn meg. Selv om jeg da delvis husker hvordan det var å være sånn 13.. Noe mer naivt enn å være det liksom... Er vanskelig å finne! :-) Veslevoksen og eventyrlysten,samtidig fullstendig ute av stand til å beskytte seg! :-) Det var tider det jah...!! Spesielt for alle villig til å utnytte! ;-) Neh,vel noe enig jaa! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474908 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Joda,folk kan være gale fordet. Sant det. Men noen som stort sett er ute etter bare en ting fx merker man det litt på. De er mer utålmodig å sånn. Går rett på sak. -Noen- vel og merke. Sant at det egentlig er ganske umulig å merke galninger med en gang. Er derfor jeg er så forsiktig, både med mennesker jeg treffer på nett og med folk jeg treffer på byen.(Altså ikke alle folk,men tenker på de som vil ha meg med hjem og sånn da.) Som sagt:treffer -aldri- folk fra nett uten at noen (mannlige) er med meg,eller at det er mange mennesker på plassen. Og drar -aldri- med ukjente menn hjem alene etter en fest. (Eller ellers for den saks skyld) Jeg er vel altfor forsiktig da kanskje, men hensikten er da å beskytte megselv, og jeg -skjønner- ikke hvordan da en -13- år gammel jente tør det. En som har -ennå- mindre forutsetninger for å beskytte seg både fysiskt og psykisk enn meg. Selv om jeg da delvis husker hvordan det var å være sånn 13.. Noe mer naivt enn å være det liksom... Er vanskelig å finne! :-) Veslevoksen og eventyrlysten,samtidig fullstendig ute av stand til å beskytte seg! :-) Det var tider det jah...!! Spesielt for alle villig til å utnytte! ;-) Neh,vel noe enig jaa! :-) Nå tror jeg at jeg kan berolige deg med at denne 13 år gamle jenta over her ikke eksisterer. Det er nok en eller annen idiot som ville provosere litt igjen. Han klarte det ikke. Ja, man bør være forsiktig, nei, man bør som jente ikke ta med helt fremmede gutter hjem etter en bytur, og nei, man bør aldri møte noen fra nettet eller andre steder, uten at man møtes et sted hvor det er mange mennesker til stede. Noe annet kan være farlig, rett og slett fordi mange mennesker er farlige. Og ja, de gutta som sitter på nettet og det første de spør om er sex, er kanskje ikke så mye å trakte etter. Selv har jeg aldri møtt noen folk på nettet fra andre steder enn her på dol, og etter å ha lest innlegg av dem i lang tid, etter å ha snakket med dem i lang tid, og etter å ha blitt godt kjent med dem, så har jeg ikke vært så redd for at de ikke har vært den de har gitt seg ut for. Men jeg forstår problemet på diverse chattekanaler. Det er enklere å være sikker på folk her på dol, hvor man har sett innlegg fra dem i mange mnd, kanskje år. God jul! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-474913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daraan Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Nå tror jeg at jeg kan berolige deg med at denne 13 år gamle jenta over her ikke eksisterer. Det er nok en eller annen idiot som ville provosere litt igjen. Han klarte det ikke. Ja, man bør være forsiktig, nei, man bør som jente ikke ta med helt fremmede gutter hjem etter en bytur, og nei, man bør aldri møte noen fra nettet eller andre steder, uten at man møtes et sted hvor det er mange mennesker til stede. Noe annet kan være farlig, rett og slett fordi mange mennesker er farlige. Og ja, de gutta som sitter på nettet og det første de spør om er sex, er kanskje ikke så mye å trakte etter. Selv har jeg aldri møtt noen folk på nettet fra andre steder enn her på dol, og etter å ha lest innlegg av dem i lang tid, etter å ha snakket med dem i lang tid, og etter å ha blitt godt kjent med dem, så har jeg ikke vært så redd for at de ikke har vært den de har gitt seg ut for. Men jeg forstår problemet på diverse chattekanaler. Det er enklere å være sikker på folk her på dol, hvor man har sett innlegg fra dem i mange mnd, kanskje år. God jul! Nei,denne "jenta" er vel kanskje ikke reel.. Men det som er så kjedelig er at det finnes så mange andre smårips i denne situasjonen.. Ja,tror også det er lettere å stole på folk fra dol å nattprat enn fra andre forum å chattekanaler ettersom det stort sett er svært liten utbytting av folk her. Man blir jo "kjent" med folk her. Også trekker ikke folk til denne kanalen for action elller å trakte etter potensielle kjærester eller noe sånn. De kommer til kanalen av -helt- andre grunner.. Har heller ikke truffet andre fra nett enn folk fra nattprat. For å si det sånn så treffer jeg helst ti fra nattprat uten følge enn -en- fra andre chatter -med- følge.. Tror jeg da.. Kanskje.. :-) Gof jul til deg åsså! Hygg deg maksimalt! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-475036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Om noen år ser du kanskje annerledes på saken... Du kan ikke lyve for ham om du skal tilbringe resten av livene deres sammen.. Du er skikkelig urettferdig ovenfor ham. Og: en 13-åring SKAL IKKE ha sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-475144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har jobbet i skolen i ni år, og ingen 13-åring skriver slik du gjør. Så jeg antar at du er en eldre person som ønsker en debatt. Uansett; En 13-åring som opplever det du skriver om her, skal selvsagt snakke med en voksen hun stoler på, og ikke ta kontakt med den voksne mannen hun har møtt over nettet. Det er ingen frisk eller snill mann som ønsker å være kjæreste med et barn. Så slike bør alle barn / ungdommer holde seg unna. God jul Er ikke 13 nei. Hva foregår i huet på de som skriver slikt ? Lurer du på det ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/86991-debutant/#findComment-475157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.