Gå til innhold

hvorfor blir jeg ikke gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest barnløs25

Hei!

Vi er et par som strever litt med å bli gravid.

Jeg har normalt en syklus på 28 dager,men i den siste tiden har mensen kommet 4 dager før tiden, og noen ganger 2 dager før tiden. Menstruasjonene varer også litt lengre.

Det vil si, to dager med blødning og 3 dager med brun svart utflod.

Er nettopp ferdig med mensen nå men jeg har vært kvalm under hele menstruasjonen og er det enda.

Er det noe galt med meg siden at jeg ikke blir gravid?

Håper at noen kan gi meg noen gode råd.

hilsen

barnløs 25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87084-hvorfor-blir-jeg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jubalong 70

Det kan være utallige årsaker til at dere ikke blir gravide. Den enkleste årsaken er at dere misser eggløsningen. Det kan dere sjekke med f.eks. BabyComp eller ved å måle temp. Tempen går litt opp under eggløsningen.

Eggløsningen er 14 dager FØR du får menstruasjon, og du kan bli gravid ved å ha sex 1 dag før, under og 2 dager etter. Med andre ord, ikke så mange dager...

Ellers blir det ikke satt i gang medisinske undersøkelser før dere har prøvd i 1 år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...