Gå til innhold

Kort oppdatering fra kristin1970

Anbefalte innlegg

God jul alle sammen !

Jeg har ikke vært inne her på noen uker nå.

Grunnen er at jeg har vært veldig syk. Først måtte tilbakeføring av egg utsettes en dag pga. magesmerter. Dagen etter innsetting ble jeg så dårlig at jeg måtte hentes av ambulanse lørdag morgen. Da jeg kom på sykehuset ble det foretatt en laparoskopi.

Jeg ble bare dårligere og infeksjonsverdien økte til 311. Onsdag morgen ble det ordnet med hasteoperasjon - Hele buken var betent og det veltet ut rikelig med gulbrun væske når de åpnet meg. I tillegg hadde en del av tarmene klumpet seg sammen og 40 cm av tynntarmen lå i en usse dypt nede i bekkenet. En del av blindtarmen ble også fjernet. Nå har jeg ca. 25 cm med stifter i magen - disse skal fjernes på lørdag.

Lille julaften kveld fikk jeg komme hjem - ustø på beina,de er nesten som gele ennå. Jeg har fått beskjed om at det vil ta mange uker å komme seg.

Uansett - nå trenger jeg at dere alle krysser fingrene for meg - for jeg testet nemlig TO BLÅ julaften.

Jeg håper bare nå at kroppen min klarer dette, for jeg har gått ned i alle fall 5-6 kg, og er så fryktelig sliten.

Juleklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87086-kort-oppdatering-fra-kristin1970/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kristin 1970!!!!

Det er det værste og det beste jeg har hørt. Sitter med frysninger nedover ryggen. Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det gikk med deg, vi startet med nesespray samme dag. Er det virkelig mulig å være så uheldig og bli så dårlig og allikevel klamret det seg jammen fast et gullegg allikevel.

Du får ha god bedring, og håper den tøffe tiden din nå blir erstattet av en voksende mage fremover. Lykke, lykke til!

Stooor juleklem fra

Hei! Gratulerer så mye med to blå. Du får hvile deg og slappe helt av,så skal du se det går bra. Men huffameg så mye du måtte gå gjennom i tillegg, da...Får bare ønske deg lykke til. Har tenkt endel på hvordan det er gått med deg, vi hadde jo oppstart på samme dagen. For oss gikk det desverre ikke, men vi har ei datter fra før på 5 år, så vi koser oss i jula med henne. Nyter det vi HAR istedet for å gråte over det vi IKKE har. Ønsker deg all hell og lykke videre, og kos deg nå med å være gravid.

Jøss - gratulerer så mye'!

Klart den lille spiren klarer seg selv om du er helt utmattet. Tenkt på alle de som blir innlagt på sykehus og blir der nermest hele graviditeten pga så sterk svangerskapskvalme at de ikke får i seg noe mat og må ha alt intravenøst..... men for enstart du fikk da.

Vet du noe om åsaken til at det skjedde?? Sa legene noe - hadde det direkte sammenheng med forsøket eller hva??

Kos deg nå da:-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...