Gjest voyeurisme Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Er det noen som vet hva voyeurisme er? Det skal visst være en eller annen form for sex? 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Bruk søkemotor, der får du mange treff. 0 Siter
Gjest voyeurisme Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Bruk søkemotor, der får du mange treff. Hva er søkemotor? (Jeg vet, jeg ER klønete...) 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Hva er søkemotor? (Jeg vet, jeg ER klønete...) Gå inn på Google: http://www.google.com/ skriv inn ordet voyeurisme. Google er en søkemotor og vil søke opp alle sider i hele verden som har nevnt ordet voyeurisme på sine sider. 0 Siter
Gjest voyeurisme Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Gå inn på Google: http://www.google.com/ skriv inn ordet voyeurisme. Google er en søkemotor og vil søke opp alle sider i hele verden som har nevnt ordet voyeurisme på sine sider. Takker og skraper! 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Takker og skraper! Det var så lite. God jul 0 Siter
Gjest voyeurisme Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Takker og skraper! Altså: Nå er ikke jeg så stiv i fransk (alle sidene var på fransk). Derfor spør jeg: hva er voyeurisme? *S* 0 Siter
Jane Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Altså: Nå er ikke jeg så stiv i fransk (alle sidene var på fransk). Derfor spør jeg: hva er voyeurisme? *S* Jeg søkte på google, og fant ut at voyeurisme (eller hva det var) betyr kikking. 0 Siter
Zirine Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 Altså: Nå er ikke jeg så stiv i fransk (alle sidene var på fransk). Derfor spør jeg: hva er voyeurisme? *S* hehe Hvor langt bak har du bladd deg da? Nei, jeg hakke peiling Men hva med å søke på det engelske ordet da - er ikke det høyst sannsynlig voyeurism? 0 Siter
Sør Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Hei, Voyeur betyr tilskuer på fransk (m/f. voyeur, voyeuse), og voyeurisme er altså folk som liker å se på at andre folk har sex. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.