ungogjente Skrevet 27. desember 2002 Skrevet 27. desember 2002 hei jeg er en jente på 15år. Har fått meg type. Har fått p piller fra en vennie av meg. Er det farlig? Skal til legen nå å få min egen resept er det da noe jeg bør tenke på siden jeg i 2 mnd har brukt min vennines p piller. Kunne jeg ha fått resept på p piller selv om jeg var 15 og jomfru 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 28. desember 2002 Skrevet 28. desember 2002 Farlig..tja.. Så veldig farlig er det ikke, men du må til legen for å sjekke blodtrykk og liknende. Du får p-piller gratis når du er så ung. Håper typen din ikke er så mye eldre enn deg.. 0 Siter
ungogjente Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Skrevet 29. desember 2002 Farlig..tja.. Så veldig farlig er det ikke, men du må til legen for å sjekke blodtrykk og liknende. Du får p-piller gratis når du er så ung. Håper typen din ikke er så mye eldre enn deg.. han like gammel som meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.