Gå til innhold

Påvirker Canesten smaken?

Anbefalte innlegg

Gjest litt flaut spørsmål

Jeg bruker Klotrimazol (samme som Canesten?) nedentil, fordi jeg har mistanke om at jeg kanskje har sopp der. I motsetning til f.eks. sinksalve, trekker kremen helt inn.

Spørsmålet mitt er rett og slett: Ved oralsex, vil det "smake noe" av meg? I disse festtider kan det være greit å vite på forhånd om jeg MÅ dusje før et eventuelt nachspiel for to...? ;)

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87293-p%C3%A5virker-canesten-smaken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sopp innebærer blant annet kløe og tykk utflod. Vil du at en kar skal slikke i dette? Også om du bruker krem?

Syns ikke det hørtes særlig appetittelig ut.

Om det er en onenight stand, bør du tenke deg om to ganger.

Er det en fast elsker, og han er klar over det, er det en annen sak..

Gjest litt flaut spørsmål

Sopp innebærer blant annet kløe og tykk utflod. Vil du at en kar skal slikke i dette? Også om du bruker krem?

Syns ikke det hørtes særlig appetittelig ut.

Om det er en onenight stand, bør du tenke deg om to ganger.

Er det en fast elsker, og han er klar over det, er det en annen sak..

Jeg er forresten mann... Ergo ingen utflod. Penis kan liksom bare bli "tørr"... Det synse ikke noe, så jeg kan jo ev. kutte ut kremen i kveld... :P

Jeg er forresten mann... Ergo ingen utflod. Penis kan liksom bare bli "tørr"... Det synse ikke noe, så jeg kan jo ev. kutte ut kremen i kveld... :P

Hvis du er mann er det da kein problem!

Bare stikk snabben i vasken før dette nachspielet for to, du, det kan være sympatisk å gjøre i alle fall det, Canesten eller ikke:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...