Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Så er endelig beslutningen tatt, vi tar et siste forsøk i januar, det blir 5. totalt. Denne gangen SKAL det gå bra. Starter med nesespray 9. januar. Er det flere der ute som starter opp i januar?

Burde vært rutinert nå med alle disse forsøkene, men ble litt satt ut i dag da jeg fikk resepten. Der sto det at jeg skulle bruke Gonal-F multidose 600 IE. Dette var nytt for meg. Har skjønt at dette er ferdigblandede sprøyter(?) eller kan noen si meg hva det er. Hvor mange IE tilsvarer hver sprøyte?

Håper egentlig at jeg kan bruke det jeg har igjen fra sist gang (ref. mitt forrige innlegg), det er tørrampuller som jeg blander ut selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87307-nytt-fors%C3%B8k-i-januar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg brukte en slik multidose Gonal F nå sist. Det er en ampulle me tørrstoff som blandes med venn 1. gang du bruker den. DEretter suger du opp fra det samme glasset hver gang du skal stikke deg. Glasset er av en slik type som har en slags gummikork som gjør at du kan stikke kanylen gjennom den. Det følger med en sprøyte med fast kanyle for hver dag du skal stikke. Det hele er mye enklere enn hva du brukte sist - synes iallefall jeg. Jeg brukte også 225 og da rakk ett glass til 5 dager, måtte så begynne på neste pakke.

Lykke til denne gangen da!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...