Gå til innhold

Mens som drar ut

Anbefalte innlegg

villvin1365380442

Hei, min mens har fra jeg fikk den (ca 14 år gammel) vært lang og de første dagene meget kraftig, så stopper den litt opp,men begynner litt på igjen noen dager for så å bli til noen dråper her og der i over en uke, det vil si at mensen varer i ca to uker(selv om det er lite på slutten)Da jeg fikk min sønn(23 år nå) måtte jeg ha piller for å stoppe å blø, er nå 45 år og lei!Nå har mensen en tendens til å komme en uke fortilig også, føler at jeg har den evig. Tok en helsjekk i år og alle prøver var meget bra bortsett fra jernprosenten som var veldig lav og at "reumatismeprøven"slo ut, går på jernkur. Har tatt prøver av underlivet før og ingen ting var galt, Har ikke vondt under mens, men har nok noe PMS før. HVA SKAL JEG GJØRE? (Skulle gjerne ha fått svar fra fagperson også men jeg har ikke kredittkortene som står der, kan man ikke betale på annet vis???)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87362-mens-som-drar-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være overgangsalderen som gjør at mensen begynner å tulle med deg. Mamma blei fært plaga med det der. Blødde lenge og uregelmessig. Og hun fikk muskelknuter i livmoren. Masse styr og vondt.

Hun gikk til legen med det og fikk henvisning til nærmere undersøkelser på sykehus. Der ble det bestemt å fjerne livmoren. Etter det har hun vært helt fin, og merker ikke noe til "mangelen" (To år siden, da var hun 48)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87362-mens-som-drar-ut/#findComment-477611
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...