Gå til innhold

uff, uff, uff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det var altså til "Samboer sendt sms til annen jente"

Ja mulig du synes jeg er teit, men jeg er faktisk ganske lei meg fordi jeg ikke har det noe bra, fordi vi kanskje kommer til å gå i fra hverandre og fordi vi har en datter sammen, Og for meg ser verden ganske svart u akkurat nå..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477599
Del på andre sider

Ja mulig du synes jeg er teit, men jeg er faktisk ganske lei meg fordi jeg ikke har det noe bra, fordi vi kanskje kommer til å gå i fra hverandre og fordi vi har en datter sammen, Og for meg ser verden ganske svart u akkurat nå..........

Nå nei du, jeg synes ikke du er teit i det hele tatt jeg. jeg synes synd i deg fordi du har det fælt. Men jeg synes at du skal konfrontere ham med det. ikke skamme deg for at du har sjekket mobilen hans. hvem gjør ikke det fra tid til annen?

Å ikke si noe til ham ville være for meg som med strutsen. altså stikke hodet i sanden. Hva vil det hjelpe?

Fortell ham at du er sjalu og redd for å miste ham og at du har det vondt. På den måten kan dere få igang en dialog som kanskje kan hjelpe dere?

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477609
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nå nei du, jeg synes ikke du er teit i det hele tatt jeg. jeg synes synd i deg fordi du har det fælt. Men jeg synes at du skal konfrontere ham med det. ikke skamme deg for at du har sjekket mobilen hans. hvem gjør ikke det fra tid til annen?

Å ikke si noe til ham ville være for meg som med strutsen. altså stikke hodet i sanden. Hva vil det hjelpe?

Fortell ham at du er sjalu og redd for å miste ham og at du har det vondt. På den måten kan dere få igang en dialog som kanskje kan hjelpe dere?

Lykke til!

Jeg kan ikke fortelle han om det. For han mener at telefonen hans er noe jeg ikke har noe med og at det er et alvorlig tillitsbrudd å se på hans telefon. Det vil bare gjøre ting vondt verre, så egentlig får jeg bare ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477625
Del på andre sider

Lottemor1365380387

Jeg kan ikke fortelle han om det. For han mener at telefonen hans er noe jeg ikke har noe med og at det er et alvorlig tillitsbrudd å se på hans telefon. Det vil bare gjøre ting vondt verre, så egentlig får jeg bare ikke gjort noe med det.

Hei.

Du høres ganske så fortvila ut for tiden.

Når en person i et forhold føler seg usikker på den andre så bygger det seg opp sjalusi.

Dette er et problem som enkelte ikke klarer å sette seg inn i og har gitt deg svar som de kunne ha spart seg å skrive.

Det er fryktelig vondt å være sjalu men samtidig så er det vondt for den som er utsatt for sjalusi.

Hvis dere går til samlivsterapi så går jeg utifra at denne sms,n ikke er deres eneste problem.

Hvis han kan spille med mer åpne kort for deg så vil ikke du føle deg så usikker,,kan du ikke si det til han da?

At han ikke hjelper deg så mye med å skal privatisere alt han gjør og glemmer at dere er to?

Lykke til ;)

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477634
Del på andre sider

Annonse

Men kjære deg. Hvis han mener det så kan han jo trygt sende ymse sms til andre kvinner uten å være redd for at du skal oppdage det.

Nå nei du, gjør det ikke så lettvint for ham! Tilittsbruddet er det han som må stå for. Hvis han blir forbanna så er det fordi han har "svin på skogen"

Det er kun en grunn til at du sjekka mobilen hans, og det er fordi du er usikker på ham og sjalu. Og du ser jo... det var jo med rette!

Hadde det vært min mann som sendte slike sms til damer hadde jeg blitt fly forbanna. og han og hvis det har vært motsatt. Vi har vært sammen i mange år, og stoler jo forså vidt på hverandre men det hender vi sjekker mobilene til hverandre begge to. Nå har det seg jo slik at hvis en vet at partneren kan komme til å sjekke så sletter en jo bare mistenksomme meldinger. Men i dette tilfelle tror ikke han at du sjekker og derfor så har han ikke slettet meldinga.

Men du er voksen og må bestemme selv hva du skal gjøre med dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477639
Del på andre sider

Gjest Katharina

Det finnes så ABSOLUTT *INGEN* unnskyldning for å sjekke andres telefoner for SMS'er. !

Uansett. Vi har et personvern i dette landet, og selv om SMS'er ikke innbefattes av dette, er det nærliggende å tro at det IKKE vil holde juridisk. I slike tilfeller vil nok SMS falle under en hjemmel i Postloven (omfatter IKKE bare postverket) og EUs direktiv 97/67/EF.

Men bortsett fra det juridiske: Har man mistanker om at typen/ektefellen er utro, er det morals forkastelig å lese sms'er, åpne brev, sette opp skjult videokamera etc. Har man mistanker, så må man finne andre løsninger enn slikt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87455-uff-uff-uff/#findComment-477965
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...