Gå til innhold

Nå klikker det for meg snart....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er så inn i granskauen lei av all den dritten som foregår i dette huset vårt. Vi har fem barn, og selvfølgelig blir det en del rot og sånn av dette. Problemet er at ingen hjelper til å få ryddet opp igjen. Mannen min er bare så sta, og jo mer irritert jeg blir, jo staere blir han.

Vi ventet gjester til julehelga men jeg avlyste i siste liten pga av trass og frustrasjon. Ingen løfter en finger for å hjelpes til.

Mannen min er på jobb nå, men sånn som i går hadde han jo fri. Da satt han i underbuksa og så på tv´n hele dagen, enda det var mye som skulle gjøres i huset til i dag. (vi venter gjester i kveld) som skal være her til over nyttår. Jeg har bare lyst til å avlyse igjen, men føler at jeg ikke kan det.

Men gud hjelpe meg hvor frustrert jeg er , og sint på mannen min fordi han er så, ja les:LAT!

Forresten så sitter han hver helg i underbuksa og ser på tv´n. jeg blir gal av det! Han har ikke tanke for om jeg trenger avlastning til noe...

innimellom så hater jeg han!

Grrrrr!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87462-n%C3%A5-klikker-det-for-meg-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring til gjestene og be dem komme tre timer tidligere enn avtalt, og ikke si noe til mannen din om det....:-)

Da sitter han der i underbuksa når gjestene kommer. En passelig hevn fra en utslitt husmor! :-)

Skjønner problemet ditt, forresten. Har vel noe lignende her i huset.

Ring til gjestene og be dem komme tre timer tidligere enn avtalt, og ikke si noe til mannen din om det....:-)

Da sitter han der i underbuksa når gjestene kommer. En passelig hevn fra en utslitt husmor! :-)

hahaha... den var bare så bra!!!

3 timer tidligere, den må jo bare duge!!

Du er faen meg ikke dum du, molli :)

Annonse

Haha! Har du prøvd den selv?

Ho ho ho!

Haha! Har du prøvd den selv?

Nei, dessverre. Gubben kler på seg om morgenen han, men SÅÅÅ inntar han horisontalen i sofaen og blir der resten av dagen. Gjester som ankommer tre timer for tidlig ville derfor bare antatt at han tok seg en velfortjent hvil etter å ha gjort masse husarbeid og forberedelser !!:-)

Gjest ikke undertegnet

Du må begynne å være åpen for folk om hvordan din mann er. Det er eneste måten å overleve på med slike drittete mannfolk.

Si at du dessverre må avlyse siden du ikke får hjelp av mannen din. Dessverre bl ir det for mye for meg alene. Jeg rekker det rett og slett ikke i tillegg til barna.

Sats på gode venninneforhold isteden for å være sammen med andre par en periode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...