Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo og tusen takk for etterlysning. Jeg har tenkt mang en gang på deg også skal du tro.Har lurt fælt på hva som blir deres bane videre - altså - hva dere bestemmer dere for å gjøre. Synes det er fryktelig trist at så mange forsøk skal bli mislykket for dere.

Vi har det bare bra. Merker lite til at jeg er gravid. Ingen symptomer overhodet - skal på UL til gynekologen min til torsdag - det skal bli deilig. Begynner på uke 14 om et par dager.

Vet ikke helt om du har fått det med deg - men det er altså bare en der inne - noe vi er glade for. Legen på RH lette etter fler - men nei!!!!!

Skal vi forsøke å møtes på chatten til torsdag kl 2030??? Eller du kan maile meg på [email protected].

Mange kos og klem fra golf

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87495-golf/#findComment-477917
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...