Gå til innhold

Er det aldri noen andre enn meg her eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Ein del av dei som er her er nok kanskje på ferie eller noko sånt. Men kan du ikkje ta og fortella litt om deg sjølv hobbier, alder, osv. trener du noko? Såg at det er bulimi du har etter det du svare på innleget mitt, eller har du litt av begge deler? Kor lenge har du hatt det? Går du til noko behandling er det nokon av vennane dine som vet kossen du he det? Viss det er noke du lure på om meg så bare spør og eg skal svare.

klem carolina

Hei

Ein del av dei som er her er nok kanskje på ferie eller noko sånt. Men kan du ikkje ta og fortella litt om deg sjølv hobbier, alder, osv. trener du noko? Såg at det er bulimi du har etter det du svare på innleget mitt, eller har du litt av begge deler? Kor lenge har du hatt det? Går du til noko behandling er det nokon av vennane dine som vet kossen du he det? Viss det er noke du lure på om meg så bare spør og eg skal svare.

klem carolina

Hei Carolina!

Takk for at du svarte på innlegget mitt:-) Ja jeg har bulimia nervosa. Akkurat nå har jeg ferie men jeg skal begynne på allmennfag til høsten. Gruer meg litt siden alt er nytt og det blir mye lekser osv. Ellers liker jeg å høre på musikk, gå turer jeg elsker nemlig naturen og så sykler jeg og går på rulleskøyter. Jeg går på anti depressive tabletter. Skal til et sånt barne- og ungdomssenter for behandling i august. Har venta på hjelp i snart 4 mnd så det var på tide! Har vært syk snart et halvt år er ganske deppa. Men jeg gir aldri opp håpet:-) håper ikke du gjør det heller lykke til

*klem*

Gjest Carolina

Hei Carolina!

Takk for at du svarte på innlegget mitt:-) Ja jeg har bulimia nervosa. Akkurat nå har jeg ferie men jeg skal begynne på allmennfag til høsten. Gruer meg litt siden alt er nytt og det blir mye lekser osv. Ellers liker jeg å høre på musikk, gå turer jeg elsker nemlig naturen og så sykler jeg og går på rulleskøyter. Jeg går på anti depressive tabletter. Skal til et sånt barne- og ungdomssenter for behandling i august. Har venta på hjelp i snart 4 mnd så det var på tide! Har vært syk snart et halvt år er ganske deppa. Men jeg gir aldri opp håpet:-) håper ikke du gjør det heller lykke til

*klem*

Hei

Du burde jo fått ein psykolog imellomtida mens du venter på å koma på barne og ungdom psyken, eller viss ikkje hatt litt hyppig oppfølging sjå lege, eller du kan jo prøva iks viss du ikkje har gjort det.

Men nå er det jo iallefall ikkje lenge til august så då for du jo iallefall hjelp.

klem carolina

Gjest Laila Sundgot Schneider, lege

Kjære Caitlin. Det er for tiden ferietid og også for oss. Vi har hatt problemer med å komme inn på nettet fra våre feriesteder, men er selvsagt tilbake når ferien er over til mer regelmessige svar. Fortsatt god sommer !

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...