Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Unnskyld den vulgære overskriften, men nå er det engang sånn at dette innlegget faktisk handler om nettopp "hår og bæsj i ræva".

Jeg har en del hår i ræva (da mener jeg ikke på rumpeballene), men rundt rumpehullet. Når jeg driter, så legger det seg som regel alltid litt bæsj igjen som blir "hengende" igjen i alle hårene.. Vanskelig å fjerne all dritten. Og i allfall når det blir svett og vått i rompa, da vil jeg liksom ikke at jenter/gutter skal ta meg i ræva med fingrene sine... Fins det virkelig noen gutter som har helt rene rumper? Barberer dere...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87511-h%C3%A5r-og-b%C3%A6sj-i-r%C3%A6va/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Og i allfall når det blir svett og vått i rompa, da vil jeg liksom ikke at jenter/gutter skal ta meg i ræva med fingrene sine..."

Er det et utstrakt problem for deg at gutter og jenter til tider skal fingre deg i i rumpa?

Du burde isåfall basere innlegget ditt rundt dette, da jeg tror du har merkelige venner, eventuelt utstråler noe jeg ikke helt kan sette fingeren på.

Jeg tror for øvrig at du har et aldri så lite hygiene problem.

Shaving er for øvrig en fin ting.

"Og i allfall når det blir svett og vått i rompa, da vil jeg liksom ikke at jenter/gutter skal ta meg i ræva med fingrene sine..."

Er det et utstrakt problem for deg at gutter og jenter til tider skal fingre deg i i rumpa?

Du burde isåfall basere innlegget ditt rundt dette, da jeg tror du har merkelige venner, eventuelt utstråler noe jeg ikke helt kan sette fingeren på.

Jeg tror for øvrig at du har et aldri så lite hygiene problem.

Shaving er for øvrig en fin ting.

æ har noe jævli med hår i ræva også. shaving e for pysa. Kvar helg tar kona mi og æ den ukentlige lørdagsnappinga, men næste hælga har det like førbannja vøksi ut dobbelt så mye hår , men nå har det børja å spre sæg opp ette ryggen også.

Kan noen hjælpe mæ

PS!! vil itje barbera førdi at det e for pysa

Gjest mislykket

Tja, dersom man ikke får fremmedlegemer stukket inn i tarmen, så er kanskje sjansene større for at en klarer å ekskrementere uten at det blir hengende noe igjen.

Jeg fatter ikke helt problemstillingen. Men jeg håper du får hjelp fra dine likesinnede.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...