Gå til innhold

Spray til skjørt i silicon?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym_nok_en_gang

Hei!

Har kjøpt et skjørt i silicon/gummi, men det er helt matt. Riktignok har jeg jo en del annet i samme materiale som er matt, men lurer på om det skal være slik eller om det skal sprayes for å bli blankt? Det vil jo ikke ha noen mulighet til å minne om lakk uansett- og det er heller ikke meningen..... .

Tenkte jeg skulle overraske kjæresten min med kun dette skjørtet og bh i lakk når jeg skal til ham senere....??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87625-spray-til-skj%C3%B8rt-i-silicon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprint

Som "Papirtiger" nevner, så finnes det spray som kan freshe opp latex, dette får du kjøpt bl.a hos Kondomeriet.

Men, trenger det å være så glinsende da? Opplever selv at selve stoffet kan være vel så pirrende, jenta mi har en kort jakke i et matt pvc-lignende stoff som gjør de utroligste ting med sansene mine.

Flott at det finnes jenter som deg som tør å ta slike initiativ.

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...