Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Familievernkontorene drives av fylkeskommunen eller den fylkeskommunen har inngått avtale med om drift av familievernkontor. Det er 63 (2002) familievernkontorer rundt om i landet. Av disse er 36 offentlige og 27 kirkelige. Alle fylker har minst ett kontor. Fylkeskommunen har oversikt over hvor de nærmeste familievernkontorene ligger. Tjenesten er gratis. Man behøver ikke henvisning fra lege, sosialtjeneste eller andre for å oppsøke familievernkontoret. Personalet har taushetsplikt, jfr. http://www.norge.no/emne/samfunn.asp?id=222

Her finner du oversikt over hvor du kan henvende deg, for mer info.: http://app.norge.no/styresmakter/kvaliste.asp?id=45581

Jeg og mitt x gikk på kirkens familjerådg. i Oslo. Det hjelpte oss ikke. Syntes ikke det hadde noe mål, alt var veldi flytende. "gå hjem å tenk at dere vill varandre vell" å så lever vi i en krigssone...

Syns dere borde tenke hva for slags hjelp dere trenger. Kan vare vert at betale og bli hjelpt. At de som gir terapi har en plan et mål så det ikke bare blir mer konflikt efter en time der. Det blev det for oss. Jeg mådde mer dårlig efter en for.

Men har dere vansklig å snakke kan det jo vare bra hjelp. Vi kan snakke altfor vell men ikke kommunisere så vi skjønner varendre,for oss var det ikke noen hjelp. Vi blev separert. Og det hadde det mage og si til oss efter fire ganger der. Jeg trodde det var vi som selv skulle skjønne det. Vi søkte hjelp for å redde forhålandet ikke å skilles.

Mialin 30

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...