Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere! Etter et mislykket forsøk i jula har vi bestemt oss for å gå på igjen. Vi hadde vårt første forsøk på Ullevål, men kan tenke oss å bytte til Rikshospitalet ved neste forsøk. Dette fordi de ikke har fryser på Ullevål,og ved vårt første forsøk hadde jeg så mange befruktede egg som gikk til spille.

Er det noen som har erfaringer om bytte underveis? Må man stå i ny kø?

Ellers vil jeg ønske dere alle et rigtig godt nytt år. Håper virkelig at det bli mange voksende mager i 2003!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87660-bytte-av-sykehus-i-fors%C3%B8kene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest corsica

Jeg har nettop byttet fra Ullevål til Rikshospitalet. Det jeg måtte gjøre var å kontakte Ullevål, og få tilsendt kopier på alle mine papirer som Ullevål hadde. Etter det ringte jeg til Rikshospitalet, og de sa at jeg kunne bare sende det til dem. Dette tok ikke så langt tid, men man er nødt til å mase og gjøre ting selv. Imorgen er jeg kommet så langt at jeg skal til blodprøver om morgenen, og UL kl 1330. Isåfall regner jeg med uttak neste uke.

Hilsen Corsica

Jeg har nettop byttet fra Ullevål til Rikshospitalet. Det jeg måtte gjøre var å kontakte Ullevål, og få tilsendt kopier på alle mine papirer som Ullevål hadde. Etter det ringte jeg til Rikshospitalet, og de sa at jeg kunne bare sende det til dem. Dette tok ikke så langt tid, men man er nødt til å mase og gjøre ting selv. Imorgen er jeg kommet så langt at jeg skal til blodprøver om morgenen, og UL kl 1330. Isåfall regner jeg med uttak neste uke.

Hilsen Corsica

Hei corsica og takk for svar. Kan du si hvor lang tid det tok fra Rikshospitalet hadde fått papirene dine til du kunne begynne? Hva er erfaringene dine med RH så langt?

Lykke til med dine siste sprøytestikk....Håper du får ut mange flotte gullegg.

klem

Gjest corsica

Hei corsica og takk for svar. Kan du si hvor lang tid det tok fra Rikshospitalet hadde fått papirene dine til du kunne begynne? Hva er erfaringene dine med RH så langt?

Lykke til med dine siste sprøytestikk....Håper du får ut mange flotte gullegg.

klem

Jeg tror det gikk ca en måned, fra jeg sende dem til jeg fikk papirer fra dem om at jeg kunne ringe inn til neste mens. Men det kan hende att det er litt lenger nå, som sykehusene har kommet igang etter sommerferien. Jeg også byttet sykehus fordi Ullevål ikke hadde frysemuligheter. Foreløpig går det bra på Rikshospitalet, men den største forskjellen blir nok uttak med en kanyle i armen og ikke piller. Jeg tror jeg kommer til å bli svimmel, og ta lengre tid før jeg kommer meg igjen. Jeg skal inn på mandag å ta ut egg.

Hilsen Corsica

Jeg tror det gikk ca en måned, fra jeg sende dem til jeg fikk papirer fra dem om at jeg kunne ringe inn til neste mens. Men det kan hende att det er litt lenger nå, som sykehusene har kommet igang etter sommerferien. Jeg også byttet sykehus fordi Ullevål ikke hadde frysemuligheter. Foreløpig går det bra på Rikshospitalet, men den største forskjellen blir nok uttak med en kanyle i armen og ikke piller. Jeg tror jeg kommer til å bli svimmel, og ta lengre tid før jeg kommer meg igjen. Jeg skal inn på mandag å ta ut egg.

Hilsen Corsica

Lykke til på mandag corsica!

PS! Har du telefonnummeret til ivf avd. på riksen?

klem fra masekråka:-))

Gjest corsica

Lykke til på mandag corsica!

PS! Har du telefonnummeret til ivf avd. på riksen?

klem fra masekråka:-))

Telefonnr. til sykepleierne Riksen er: 23072632. Hvis det fins ett annet nummer, så kan sikkert de sette deg over. Det er det nummeret man ringer for å si fra når mens kommer også. Jeg har også et faxnr: 23072634. Jeg både gruer og gleder meg til mandag. Jeg vet ikke om bedøvelsen blir likebra, når de bruker intraveøst. Jeg er blitt kjempeforkjøla også, så jeg håper jeg ikke får problemer med hoste.

Hilsen Corsica

Annonse

Telefonnr. til sykepleierne Riksen er: 23072632. Hvis det fins ett annet nummer, så kan sikkert de sette deg over. Det er det nummeret man ringer for å si fra når mens kommer også. Jeg har også et faxnr: 23072634. Jeg både gruer og gleder meg til mandag. Jeg vet ikke om bedøvelsen blir likebra, når de bruker intraveøst. Jeg er blitt kjempeforkjøla også, så jeg håper jeg ikke får problemer med hoste.

Hilsen Corsica

Tusen takk for hjelpen!!! Ringer dit på mandag.

Du får ha lykke til med uttaket.Tror virkelig det må være bedre den smertelindringen du får på riksen, har i allefall hørt at det er bra. Du kan be om mer smertestillende underveis, det kan vi jo ikke på us. Uansett, lykke til og håper forkjølelsen gir seg snart og at du får ut mange flotte egg.

klemmer

Gjest corsica

Tusen takk for hjelpen!!! Ringer dit på mandag.

Du får ha lykke til med uttaket.Tror virkelig det må være bedre den smertelindringen du får på riksen, har i allefall hørt at det er bra. Du kan be om mer smertestillende underveis, det kan vi jo ikke på us. Uansett, lykke til og håper forkjølelsen gir seg snart og at du får ut mange flotte egg.

klemmer

Takk for dine ønsker for meg. Riksen har telefonvakt mellom 1200 og 1500 hele uka, utenom helgen. Jeg håper bedøvelsen går bra, har hørt om dem som har blitt veldig dårlige etterpå. Det står i papirene at jeg får ikke spise noe etter kl 2400 søndag, ta med noe å spise, men jeg tror ikke jeg blir noe sulten etterpå, men kanskje tørst. Snart skal jeg ta eggløsningssprøyte, kl 2400 i dag, er litt nervøs for å søle eller noe slikt, selv om jeg har gjort det før.

Hilsen Corsica

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...