Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter :o)

Lenge siden jeg har vært her nå. Er igang med mitt 3. oridnære ivf-forsøk. Har kommet så langt at jeg har tatt 6 sprøyteinjeksjoner og skal til kontroll på fredag. Jeg har en syste som de ikke kunne tappe pga at det var blod i den og at det derfor kunne bli infeksjoner i bukhulen ved tapping. Det var ifølge legen å håpe på at den sprakk selv. Så har jeg hørt at det visstnok er veldiiig vondt når det skjer (at den sprekker altså..) Er det noen av dere som har opplevd å ha en syste under forsøk som de ikke har kunnet tappe?? - og hvordan har det forløpt.

Legen sa det kunne være litt uheldig for eggstimuleringen, men det bekymrer meg ikke så mye da jeg er litt av en verpehøne..

Lykke til alle sammen!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87666-blodsyste-ved-spr%C3%B8ytestimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...