Gå til innhold

Vondt som faen

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet!!

Dama mi får vondt når vi har samleie. Hun får også vondt når jeg fingrer og stimulerer klitoris. Hvorfor får hun det? Vi har hatt sex, samleie, 3 ganger nå og hun får fremdeles vondt. Hun har i utganspunktet så lyst på meg, men hun har egentlig ikke lyst siden hun får så vondt. Vi bruker kondom av profil når vi har sex. Vi har prøvd glidemiddel uten større hell. Tror glidemiddelet gikk veldig fort av. Hvorfor får dama mi vondt? Hva kan vi gjøre for at vi skal nyte hverandre og sexen? Nå har vi et elendig sexliv siden hun får vondt og jeg får dårlig samvittighet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortvilet!!

Kanskje du tar litt hardt i?

Klitors er uhyre følsom!

Hvordan reagerer hun på fx slikking?

Vet du hva?

Jeg er så innmari forsiktig fordi jeg vil ikke at hun skal få vondt. Når jeg tar en finger inn ser det ut til at hun ikke får så vondt når halve fingeren er inne.

Skal vi prøve uten kondom og smøre på masse glidemiddel?? Men vi er så redd for at hun skal bli gravid, hun sier hele tiden at det er en risiko selv når vi bruker kondom. Jeg trokke hun gidder å bruke P piller heller. Hmmm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-479353
Del på andre sider

Annonse

Åssen da?

Er ikke dette normalt?

Det er nokså vanlig å måtte streve litt før han "får den inn" hvis hun ikke har hatt samleie før, og det er normalt at det gjør vondt den første gangen. Pluss at det kan svi litt ved inntrengning en periode. Men ut over det skal det ikke være vondt å ha samleie.

Men kan det være at hun er så redd for å bli gravid og for at det skal gjøre vondt at hun knyter seg slik at det faktisk blir vondt?

Glidemiddel kan være god hjelp. Det letter inntrengningen og gjør friksjonen mindre. Jeg har dessverre ingen erfaring når det gjelder kondom og hvordan dette føles for kvinnen. (Har aldri hatt samleie med kondom, faktisk).

Er hun skikkelig kåt, våt og trygg når dere skal ha samleie? Det er viktig med langt forspill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-479487
Del på andre sider

Gjest Fortvilet!!

Det er nokså vanlig å måtte streve litt før han "får den inn" hvis hun ikke har hatt samleie før, og det er normalt at det gjør vondt den første gangen. Pluss at det kan svi litt ved inntrengning en periode. Men ut over det skal det ikke være vondt å ha samleie.

Men kan det være at hun er så redd for å bli gravid og for at det skal gjøre vondt at hun knyter seg slik at det faktisk blir vondt?

Glidemiddel kan være god hjelp. Det letter inntrengningen og gjør friksjonen mindre. Jeg har dessverre ingen erfaring når det gjelder kondom og hvordan dette føles for kvinnen. (Har aldri hatt samleie med kondom, faktisk).

Er hun skikkelig kåt, våt og trygg når dere skal ha samleie? Det er viktig med langt forspill.

Jeg får den jo inn. Ingen problemer med det. Men hun får vondt.

Har du aldri hatt samleie med kondom? Er du ikke redd for å bli gravid? Kommer han inni deg uten kondom? Jeg trodde man ble gravid da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-479499
Del på andre sider

Jeg får den jo inn. Ingen problemer med det. Men hun får vondt.

Har du aldri hatt samleie med kondom? Er du ikke redd for å bli gravid? Kommer han inni deg uten kondom? Jeg trodde man ble gravid da.

Før dere to gjør noe mer som innebærer at du kommer i nærheten av henne - lær dere alt dere trenger å vite om prevensjon, og bli enige om hvem som skal bruke hva! Skorter åpenbart dramatisk på viten her...

Hvis man bruker annen prevensjon (riktig!) og har faste partnere, trenger en jo ikke bruke kondom.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-479515
Del på andre sider

"Dama mi får vondt når vi har samleie."

- ikke så helt uvanlig, spesielt ikke dersom man er forholdsvis "fersk" i gamet, viktig å bruke GOOOOD tid...

"Hun får også vondt når jeg fingrer og stimulerer klitoris."

- her er det viktig å være veldig varsom, ikke bruke brå bevegelser eller være tørr på hendene. prøv å bruke tunge i steden for, gjerne en kombinasjon...

"Hvorfor får hun det?"

- som sagt, bruk GOOOS tid, ikke stress, og for all del ikke fokuser på at nå kan det komme til å gjøre vondt, da skjærer det seg som oftest...

"Vi har hatt sex, samleie, 3 ganger nå og hun får fremdeles vondt."

- tre ganger er ikke så mye, slapp av, bruk humor når dere skal ha sex, bruk tiden til å utforske, sex er så utrolig mye mer enn selve penetreringen. (noe jeg misstenker at du vil insee når du/dere blir eldre)

"Hun har i utganspunktet så lyst på meg, men hun har egentlig ikke lyst siden hun får så vondt".

- har hun virkelig lyst til å ha sex, eller er det ønsket om ikke å være unormal eller skuffe som gjør seg gjeldende? sitter med en bisarr følelse av at dere ikke er så veeldige gamle at det gjør noe...

"Vi bruker kondom av profil når vi har sex. Vi har prøvd glidemiddel uten større hell. Tror glidemiddelet gikk veldig fort av."

- glide middle sammen med kondom kan faktisk være usedvanlig frustrerende. noen typer glidemiddel "forsvinner" med en gang, og de fungerer ikke sammen med kondomer. Nei prøv heller uten kondom, bruk kremer eller annet prevansjonsmiddel...

"Hvorfor får dama mi vondt?"

- fordi hun knyter seg, og i mange tilfeller er dette fordi jentene ikke er "klare" til å ha sex... (eller det kan være at du er særdeles godt utrustet nedentil, og dermed "sprenger" henne)

"Hva kan vi gjøre for at vi skal nyte hverandre og sexen?"

- slappe av, brukte god tid og ikke minst la det være en lek...utforsk hverandre, le i sammen, du skal se at dere får det mye bedre med en gang... det viktigste er at dere begge er klare til å gjennomføre samleiet...

"Nå har vi et elendig sexliv siden hun får vondt og jeg får dårlig samvittighet..."

- som sagt, slapp av, dere har mange fine stunder foran dere, ikke stress, ikke la dette ødelegge for dere...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-479572
Del på andre sider

Åssen da?

Er ikke dette normalt?

Om hun har veldig lyst, som du sier (alså våt) så kan jeg ikke skjønne at dette er normalt.

Det er forskjell på det og ønske at man har velig lyst og det at man faktisk har det ;)

Så enten har hun lyst, men er ikke kåt(ikke våt). Eller hun har lyst og er kåt, men det er noe som ikke er helt som det skal....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87698-vondt-som-faen/#findComment-480377
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...