Gjest Charl1e Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg lider av svært sterk vinterdeprisjon. Det er helt forferdelig. Jeg prøver så godt jeg kan "å se ut av tåken", se tingene som de er, men det er ikke enkelt. I dag foreksepel: Var veldig fyllasyk (nyttårsaften i går:p). Har vært ganske dårlig, men har likevel prøvd å finne på ting, og spurt samboeren min om vi skal gjøre ting sammen. Men samboeren min er ganske pc nerd, noe som jeg faktisk synes er litt sexy (utstråler intelligents), traff ham faktisk gjennom internett. Får å få f.eks. en klem av ham må jeg spørre han om det. Disse tingene ligger ikke helt naturlig for ham. Jeg derimot, spesielt når jeg er vinterdeprimert, trenger disse små tingene mer en alt. I tilegg snakker han ikke så mye. Den gangen jeg fikk mest oppmerksomhet fra ham var når jeg traff ham på internett, da strømmet det inn med komplimenter. Det var en herlig tid. Jeg var helt på topp i livet (dette var om sommeren). Var altså fyllasyk, og han satt på pcen, lå i sengen ved siden av, og prøvde å være litt interessert i hva han gjorde på. Så sovnet jeg. Sov i knappe ti minutter. Når jeg våknet igjen satt han og chattet på date programmet der jeg traff ham, og sjekket ut profilene til jenter i rommet. Ble så såret at jeg, tross fyllasyken, ikke greide å være der lenger. Han sier at det bare er et vanlig chatteprogram, men det er et program for å finne seg kjæreste/elsker/elskerinne. Gikk ut å la meg i bilen (kl. var rundt midnatt). Han gikk ikke engang ut for å se hvor det ble av meg. Nå vuderer jeg å flytte fra ham, hjem igjen, for en periode. Jeg vet det må være tungt for ham at jeg er vinterdeprimert, men han har vært deprimert selv og burde forstå meg litt, og uansett, så respektløs som å gå inn på spraydate, jeg greier ikke å godta det! Noen råd? Hjelp meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87704-ekte-problem-eller-deprisjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Et råd: Slutt å vær SÅ sjalu, du vil bare skyve han bort fra deg. Ingen liker å føle seg overvåket, eller at man blir bestemt over sånn som du gjør her. Det er lov til å titte på nettet, men cybersex er noe annet. Da er det lov å reagerer. Er også lit smådeppa av og til, særlig i mørketida. Dette har jeg fortalt samboern min så han er klar over det, og de dagene jeg er litt ekstra deppa sier jeg fra til han så han vet det. Selv om ikke samboern din klemmer deg uten at du ber om det betyr det ikke at han ikke bryr seg. Vi jenter har så lett for å analysere gutters oppførsel, og da innbiller vi oss alt mulig rart.. Si det til han, st du vil kose litt, at du er litt deppa og kunne trengt litt støtte. Men ikke legg ansvarert på han for at du skal bli i godt humør igjen. Dere er fortsatt TO personer, og du må klare å muntre deg selv opp også. Les en god bok, kjøp deg noe god mat, lei en film du har lyst til å se, ta deg en varmt bad, drikk rødvin, gjør noe koselig, enten alene eller med samboern. Ikke forvent at han skal komme ridende på en hvit hest og fikse alle problemene dine - for det skjer ikke! Hvis han ikke gir deg nok oppmerksomhet, så TA oppmerksomheten hans. Sett deg på fanget hans, si at du er selskapssyk, spør om han kan skru av Pc ´n litt og prate litt. Tror det største problemet i forholdet deres er mangel på kommunikasjon. Gutter og jenter tenkr veldig forskjllig. Gutter er ikke like flinke som jenter å se at partnern ikke har det så godt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/87704-ekte-problem-eller-deprisjon/#findComment-479266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.