Gå til innhold

Innpåsliten "omgangsvenn"

Anbefalte innlegg

Vi er noen vennepar som i vår hadde fest u/barn. En av mennene brukte altfor mye tid på meg, han strøk meg på ryggen i nakken, sa masse fine ord til meg osv. Han var ganske så full, og jeg la ikke noe mer i det. Men på nyttårsaften var vi samlet igjen, og at var han ENDA værre, prøvde seg med fingrene i skrittet, i det han lente seg over meg kysset hun på brystene mine (ingen så det, tror jeg) og fortalte hvor flott han syntes jeg var osv. Denne mannen gjør ingen tilnærmelser i edru tilstand så det er vel en fyllegreie.

Jeg har ikke sagt noe til min samboer, men etter nyttårsaften måtte jeg si det for jeg likte det slett ikke. Hadde mest lyst til å reis meg opp og klappe til han på nyttårsaften, så alle kunne både se og høre hvilken "gris" ha er. Men av hensyn til kona han gjorde jeg selvfølgelig ikke det.

Problemet er hva jeg gjør nå, vi skal på fest igjen om 3 uker? ( i 35 års lag til en av våre venner) Jeg kan selvfølgelig bli hjemme, men det er vel ikke meningen at jeg skal måtte det. Jeg tør overhodet IKKE å snakke med han om det, kanskje jeg kan be samboeren om å gjøre det, men det er jo litt dumt det også.

Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/87721-innp%C3%A5sliten-omgangsvenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har fortalt samboeren din om denne innpåslitne skapningen, så bør det vel ikke lenger bli noen problemer.

Han forteller selvsagt fyren hvor landet ligger ved neste mulighet.

Eller så kan du selvsagt ydmyke fyren skikkelig ved å reise deg opp og skjelle han ut i alles påsyn, dog synes jeg det er noe slemt.

Prøv med samboeren din, du. Det bør nok funke.

Siden du har fortalt samboeren din om denne innpåslitne skapningen, så bør det vel ikke lenger bli noen problemer.

Han forteller selvsagt fyren hvor landet ligger ved neste mulighet.

Eller så kan du selvsagt ydmyke fyren skikkelig ved å reise deg opp og skjelle han ut i alles påsyn, dog synes jeg det er noe slemt.

Prøv med samboeren din, du. Det bør nok funke.

Har veldig lyst til å skjelle han ut, syntes ikke det er slemt ovenfor han å gjøre det, Men stakkars kona( som er den søte og hyggelige jenta). Dessuten mangler jeg guts til å gjøre noe sånt.

Når det gjelder samboeren så tror jeg at jeg vil be han om å snakke med mannen før festen, vil ikke at dette skal utarte seg mellom "to fulle menn" i andres selskap.

Har veldig lyst til å skjelle han ut, syntes ikke det er slemt ovenfor han å gjøre det, Men stakkars kona( som er den søte og hyggelige jenta). Dessuten mangler jeg guts til å gjøre noe sånt.

Når det gjelder samboeren så tror jeg at jeg vil be han om å snakke med mannen før festen, vil ikke at dette skal utarte seg mellom "to fulle menn" i andres selskap.

Jeg er enig med deg i at samboeren din bør snakke med han i edru tilstand. Det er alltid det lureste. Vet hvordan småkonflikter kan utvikle seg til ukoselige konflikter om man skal ta opp sånt i fylla.

Lykke til!

Det er jo lov å håpe, men tror du det hjelper om samboeren din snakker med Mr.klåfingret i edru tilstand. Når han blir full igjen tipper jeg vettet blir borte og pellinga begynner igjen. Ta tak i balla hans og klem til. Kanskje det hjelper.

Eller er det sånn at han er litt kjekk, og du egentlig liker det?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Gjennom tidene har jeg satt på plass to herrer som ikke "vet sin besøkelsetid". Jeg har ringt dem og startet med en rolig tone: jeg har lagt merke til... osv forteller at jeg har snakka med dama mi om det og blitt enig om at han må holde seg på et anstendig nivå, dvs ike berøre eller sitte ved siden av.

Gjør som en lærer jeg hadde, han ringte alltid tidlig om morran og vekka folk når han hadde noe alvorlig å snakke om.

Det gikk bra begge gangene, jeg har fulgt opp med en forklaring senere.

Det er jo lov å håpe, men tror du det hjelper om samboeren din snakker med Mr.klåfingret i edru tilstand. Når han blir full igjen tipper jeg vettet blir borte og pellinga begynner igjen. Ta tak i balla hans og klem til. Kanskje det hjelper.

Eller er det sånn at han er litt kjekk, og du egentlig liker det?

He he..han er kjempe kjekk faktisk, men jeg liker det på ingen måte. Da kunne vi jo holdt min samboer utenfor dette, og kost oss sammen.

Ja ikke sant :-)

Tenkte jeg det ikke *flir*

Synd han ikke er smart i tillegg..,så kunne jo jeg hatt litt utbytte av det også ha ha.

Og jeg som diskuterte utroskap med kona hans for ikke lenge siden (ikke det at dette er utroskap, men iallefall ikke bra). Hun stolte 100% på sin mann. Han er faktisk også rådgiver på en ungdomsskole. Håper han klarer å styre seg der.

Jøss. Hva er dette? Hvorfor i ALL VERDEN skal du ikke klappe til fyren midt i ufordrageligheten hans? Er det noen som har innbilt deg at DU skal ta hensyn til all verdens ekle kladde-fyrer?

Personlig ville jeg driti ut fyren av hjertens lyst.

Vel ... ettersom han var såpass full, er det jo selvsagt at det er av hensyn til kona hans. Ønsker ikke å drite ut henne i samme slengen!

Synd han ikke er smart i tillegg..,så kunne jo jeg hatt litt utbytte av det også ha ha.

Og jeg som diskuterte utroskap med kona hans for ikke lenge siden (ikke det at dette er utroskap, men iallefall ikke bra). Hun stolte 100% på sin mann. Han er faktisk også rådgiver på en ungdomsskole. Håper han klarer å styre seg der.

Bare sånn at du ikke skal misforstå meg her. Jeg er IKKE for utroskap - sånn :)

Nå er jeg sent ute med å svare, så du ser det vel kanskje ikke, men det jeg lurte på egentlig er hvorfor det er så vanskelig for deg å si ifra selv.

Han er vel ikke videre interresert i høylytt rabalder med ektefellen sin tilstede og holder nok fingrene av fatet, eller prøver seg på noen andre isteden hvis du sier klart ifra.

Jeg tipper også det er han som blir temmelig forlegen hvis du velger å konfronterer han med saken - på forhånd når han er edru.

En annen ting - hvordan i all verden kunne kona unngå å se hva han gjorde med deg, eller ikke merke det. Var hun sørpe full, eller sneik dere dere vekk uten at du hadde den ringeste anelse om hva han var ute etter?

Bare lurer, fordi jeg ser situasjonen for meg. Kjeder meg, men nå skal jeg trøkke i meg litt mat :-)

Annonse

Bare sånn at du ikke skal misforstå meg her. Jeg er IKKE for utroskap - sånn :)

Nå er jeg sent ute med å svare, så du ser det vel kanskje ikke, men det jeg lurte på egentlig er hvorfor det er så vanskelig for deg å si ifra selv.

Han er vel ikke videre interresert i høylytt rabalder med ektefellen sin tilstede og holder nok fingrene av fatet, eller prøver seg på noen andre isteden hvis du sier klart ifra.

Jeg tipper også det er han som blir temmelig forlegen hvis du velger å konfronterer han med saken - på forhånd når han er edru.

En annen ting - hvordan i all verden kunne kona unngå å se hva han gjorde med deg, eller ikke merke det. Var hun sørpe full, eller sneik dere dere vekk uten at du hadde den ringeste anelse om hva han var ute etter?

Bare lurer, fordi jeg ser situasjonen for meg. Kjeder meg, men nå skal jeg trøkke i meg litt mat :-)

Joda, jeg sjekker knappen svar til meg , vettu :-))

Kona kan ikke ha sett det, og hun var heller ikke full. Han er vel av den typen som får det til "å ikke syntes". Tror ingen andre så det heller. Min bestevenninne hadde da garantert sagt noe, min samboer også (naturlig nok).

Skjønte at du mente det på fleip. Jeg fleipet også, men han er kjekk, men OVERHODET ikke min type. Litt slesk og meget klar over at han ser bra ut. Ikke eier han humor heller.

Det er vel hele personligheten hans som gjør at jeg ikke får meg til å si det til han. Samt at jeg vel heller ikek finner noen passende anledning.

Samboeren skal ta det opp med han før neste fest. Samboeren ble ikke videre sjokkert da jeg fortalte det, han har nok sett han på flere fester.???

Men likte selvfølgelig ikke at "det gikk ut over meg". Må innrømme at jeg også er litt engstelig at han skal få vridd det til å bli slik at det var jeg som tok innitiativet. Ettersom ingen så det mener jeg..

Og jeg er redd han skal gå ennå lenger om jeg ikke får stoppet det. Jeg lager iallfall ikke scener så kona ser det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...