Gå til innhold

hva mener menn om dette?

Anbefalte innlegg

petter smart

"For min egen del ville ett eller to vært maks. Men hadde jeg blitt forelsket er det ikke sikkert det hadde hatt noe å si."

Bestem deg!

Ett eller to etter hvor tiltrukket jeg ble av henne. Men jeg ville nok blitt skremt bort av fem. Og mange menn ville blitt det.

De fleste menn vil ha familie, men da med sine egne barn. Det er en av grunnene til at nyfødte barn ikke ligner noen spesielt, men blir mer lik den som "er" faren. Fordi menn har instinkter som sier at de skal føre sine gener videre og det innebærer ikke å oppdra andres barn.

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

Tja, jeg vet om ei som hadde 4 unger, var på din alder, og ikke hadde problemer med å finne ny partner.

Men _5_ unger er et stort "løft" for en ny partner - for å si det mildt.

Å være steforelder har sine sider, og kan være utfordrende. Og siden du har barn i "alle aldre", inkl. den "artige" puberteten, vil jeg tro at eventuelle beilere tenker seg om to ganger.

I tillegg, hvor skal du og din nye partner finne tid og rom til selve kjæresteforholdet med 5 unger i huset, som skal ha mat, omsorg, fritidsaktiviteter, skoleoppfølging, osv....

Selv ville jeg nok styrt unna en slik situasjon, og det tror jeg gjelder mange andre menn også. Men betyr det at du forblir enslig? Neida, det tror jeg vel egentlig ikke, jeg bare sier at markedet er litt mindre for deg enn for mange andre enslige mødre.

Mvh

"Der er vi to forsjellige. For meg er et liv inne i magen like verdifullt som et liv som er blitt født."

Så hvorfor mener du da at hennes liv skal "ofres" til fordel for barnet hvis de er like mye verdt? Hvorfor ikke like gjerne "ofre" det ufødte barnet? Det vet ikke av noe enda uansett, det gjør hun..

Så dramatisk du er!

Livet hennes blir da ikke "ofret" av at hun har 5 barn i stedet for 4! Hun skal jo ikke akkurat i galgen heller!

Gjest ikke undertegnet

Her var det mange meninger. Har vel noe med alder å gjøre tenker jeg.

Uansett, jeg ofrer ikke noen av barna mine, inkl. den lille i magen. Ikke for noen mann i verden!

Jeg forventer ikke at en 20 åring involverer seg med en kvinne med 5 barn, da hadde han vel vært ute etter en morsubstitutt.. ellers takk! nei, fra ca 40 år + -

Men jeg skal nok klare meg selv også, det er ikke det...

Tja, jeg vet om ei som hadde 4 unger, var på din alder, og ikke hadde problemer med å finne ny partner.

Men _5_ unger er et stort "løft" for en ny partner - for å si det mildt.

Å være steforelder har sine sider, og kan være utfordrende. Og siden du har barn i "alle aldre", inkl. den "artige" puberteten, vil jeg tro at eventuelle beilere tenker seg om to ganger.

I tillegg, hvor skal du og din nye partner finne tid og rom til selve kjæresteforholdet med 5 unger i huset, som skal ha mat, omsorg, fritidsaktiviteter, skoleoppfølging, osv....

Selv ville jeg nok styrt unna en slik situasjon, og det tror jeg gjelder mange andre menn også. Men betyr det at du forblir enslig? Neida, det tror jeg vel egentlig ikke, jeg bare sier at markedet er litt mindre for deg enn for mange andre enslige mødre.

Mvh

ja, spør meg a! :-)

"Der er vi to forsjellige. For meg er et liv inne i magen like verdifullt som et liv som er blitt født."

Så hvorfor mener du da at hennes liv skal "ofres" til fordel for barnet hvis de er like mye verdt? Hvorfor ikke like gjerne "ofre" det ufødte barnet? Det vet ikke av noe enda uansett, det gjør hun..

Veldig godt sagt...

Annonse

Her var det mange meninger. Har vel noe med alder å gjøre tenker jeg.

Uansett, jeg ofrer ikke noen av barna mine, inkl. den lille i magen. Ikke for noen mann i verden!

Jeg forventer ikke at en 20 åring involverer seg med en kvinne med 5 barn, da hadde han vel vært ute etter en morsubstitutt.. ellers takk! nei, fra ca 40 år + -

Men jeg skal nok klare meg selv også, det er ikke det...

"Uansett, jeg ofrer ikke noen av barna mine, inkl. den lille i magen. Ikke for noen mann i verden! "

Bravo!! Sånn skal det være! Godt at du prioriterer riktig. Lykke til, håper det går bra med deg :-)

Ett eller to etter hvor tiltrukket jeg ble av henne. Men jeg ville nok blitt skremt bort av fem. Og mange menn ville blitt det.

De fleste menn vil ha familie, men da med sine egne barn. Det er en av grunnene til at nyfødte barn ikke ligner noen spesielt, men blir mer lik den som "er" faren. Fordi menn har instinkter som sier at de skal føre sine gener videre og det innebærer ikke å oppdra andres barn.

"Fordi menn har instinkter som sier at de skal føre sine gener videre og det innebærer ikke å oppdra andres barn."

Godt at det er så mange menn som overvinner sine instinkter da!

Nyttårsaften pratet jeg med en far som fortalte om sine fire barn. Først etter noen timer kom det fram at han kun var biologisk far til en av dem. Når jeg spurte:"Så tre av dem er bare din kones" ble han riktig irritert og svarte:"Det er jeg som er faren deres".

Det finns heldigvis MANGE gode stefedre der ute som elsker "sine" barn :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...